Dlaczego widzisz to ogłoszenie? Ponieważ stale rośniemy i rozwijamy naszą firmę. Obecnie mamy na pokładzie 190 pracowników, ale chcemy zatrudnić jeszcze więcej osób, aby sprostać naszym ambitnym planom!
To osoba, która:
- Chce rozwijać umiejętności w obszarze obsługi Klienta budując partnerskie relacje z Klientami z całej Europy
- Jest gotowa do nauczenia się najlepszych praktyk w procesie obsługi Klientów
- Dąży do rozwijania umiejętności w obszarze aktywnej sprzedaży i negocjacji
- Chętnie dzwoni do Klientów i czerpie satysfakcję z dobrze przeprowadzonej rozmowy
- Posługuje się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym (min. B1)
- Jest gotowa zdobywać i poszerzać wiedzę branżową, współtworząc z nami innowacyjną spedycję
- Wyróżnia się postawą zgodną z naszymi wartościami:
Explore – zachęcamy do poszukiwania pomysłów i innowacji
Own – angażujemy się w pracę, podejmujemy inicjatywy i tworzymy zgrany team
Deliver – dajemy przestrzeń do rozwoju, popełniania błędów- wyciągania z nich wniosków a także osiągania sukcesów
NoBullshit – zapewniamy realny feedback, otwartą komunikację i zachęcamy do tego
- Elastyczność pracy: Tryb hybrydowy po 6 miesiącach onboardingu w Andrychowie
- Rodzaj współpracy: Umowa o pracę lub kontrakt B2B
- Wynagrodzenie: Umowa o pracę: 5000 zł - 8000 zł brutto. Jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży, a Twoje oczekiwania finansowe są wyższe, APLIKUJ i porozmawiamy o Twoich wymaganiach!
- Rozwój kariery: Indywidualnie dostosowana ścieżka kariery, wewnętrzne rekrutacje, szkolenia
- Wsparcie mentorów: Od pierwszego dnia pracy
- Pakiet benefitów: Dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, firmowa biblioteka, brak dress code’u, welcome box
- Wyjątkowe chwile: Dni tematyczne, kwartalne wyjścia, wyjazdowe imprezy integracyjne
- Wsparcie inicjatyw społecznych: Udział w akcjach jak Szlachetna Paczka, ZOOdoptuj
Będzie nam miło poznać Ciebie i porozmawiać o Twoich oczekiwaniach i planach na przyszłość.
Podobne oferty:
18.03.2025
Customer Support Specialist
Firma: LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and substantively controlling invoices related to the provision of...
18.03.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma: POLPHARMA S.A.
Lokalizacja: pomorskie / Starogard Gdański
Zadania: Praca zespołowa w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta Analiza danych i przygotowywanie raportów dotyczących obsługi klienta w oparciu o PowerBI, Oracle OAC Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz budowanie wizerunku firmy Regularne analizowanie i optymalizowanie procesów logistycznych, aby...
18.03.2025
Pracownik Obsługi Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Rozwiązywanie problemów Klientów (technicznych i merytorycznych) Obsługa telefoniczna i mailowa połączeń przychodzących Budowanie trwałych relacji z Klientami i dbanie o ich satysfakcję Udział w szkoleniach i codziennym rozwoju Otwartości na naukę i odpowiedzialności Umiejętności pracy pod presją czasu oraz...