Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Andrychów

Dlaczego widzisz to ogłoszenie? Ponieważ stale rośniemy i rozwijamy naszą firmę. Obecnie mamy na pokładzie 190 pracowników, ale chcemy zatrudnić jeszcze więcej osób, aby sprostać naszym ambitnym planom!

 

Kim jest Nasz Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Obsługi Klienta?  

To osoba, która:  

  • Chce rozwijać umiejętności w obszarze obsługi Klienta budując partnerskie relacje z Klientami z całej Europy 
  • Jest gotowa do nauczenia się najlepszych praktyk w procesie obsługi Klientów 
  • Dąży do rozwijania umiejętności w obszarze aktywnej sprzedaży i negocjacji 
  • Chętnie dzwoni do Klientów i czerpie satysfakcję z dobrze przeprowadzonej rozmowy 
  • Posługuje się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym (min. B1)  
  • Jest gotowa zdobywać i poszerzać wiedzę branżową, współtworząc z nami innowacyjną spedycję  
  • Wyróżnia się postawą zgodną z naszymi wartościami: 
    Explore – zachęcamy do poszukiwania pomysłów i innowacji 
    Own – angażujemy się w pracę, podejmujemy inicjatywy i tworzymy zgrany team 
    Deliver – dajemy przestrzeń do rozwoju, popełniania błędów- wyciągania z nich wniosków a także osiągania sukcesów 
    NoBullshit – zapewniamy realny feedback, otwartą komunikację i zachęcamy do tego  
Co oferujemy? 
  • Elastyczność pracy: Tryb hybrydowy po 6 miesiącach onboardingu w Andrychowie
  • Rodzaj współpracy: Umowa o pracę lub kontrakt B2B
  • Wynagrodzenie: Umowa o pracę: 5000 zł - 8000 zł brutto. Jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży, a Twoje oczekiwania finansowe są wyższe, APLIKUJ i porozmawiamy o Twoich wymaganiach!
  • Rozwój kariery: Indywidualnie dostosowana ścieżka kariery, wewnętrzne rekrutacje, szkolenia
  • Wsparcie mentorów: Od pierwszego dnia pracy
  • Pakiet benefitów: Dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, firmowa biblioteka, brak dress code’u, welcome box
  • Wyjątkowe chwile: Dni tematyczne, kwartalne wyjścia, wyjazdowe imprezy integracyjne
  • Wsparcie inicjatyw społecznych: Udział w akcjach jak Szlachetna Paczka, ZOOdoptuj

Będzie nam miło poznać Ciebie i porozmawiać o Twoich oczekiwaniach i planach na przyszłość.

Podobne oferty:

18.03.2025

Customer Support Specialist

Firma: LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and substantively controlling invoices related to the provision of...

Więcej informacji

18.03.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Firma: POLPHARMA S.A.

Lokalizacja: pomorskie / Starogard Gdański

Zadania: Praca zespołowa w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta Analiza danych i przygotowywanie raportów dotyczących obsługi klienta w oparciu o PowerBI, Oracle OAC Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz budowanie wizerunku firmy Regularne analizowanie i optymalizowanie procesów logistycznych, aby...

Więcej informacji

18.03.2025

Pracownik Obsługi Klienta

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Rozwiązywanie problemów Klientów (technicznych i merytorycznych) Obsługa telefoniczna i mailowa połączeń przychodzących Budowanie trwałych relacji z Klientami i dbanie o ich satysfakcję Udział w szkoleniach i codziennym rozwoju Otwartości na naukę i odpowiedzialności Umiejętności pracy pod presją czasu oraz...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia