Ogłoszenie numer: 9530578, z dnia 2025-03-09
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Jasło
Opis stanowiska
- Stała współpraca i budowanie relacji z klientami,
- Przygotowywanie ofert sprzedażowych i dokumentacji,
- Rejestrowanie i monitorowanie zamówień w systemie IFS,
- Wyjaśnianie reklamacji i dbanie o najwyższą jakość obsługi.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (lub w trakcie nauki),
- Znajomość języka angielskiego,
- Dobra znajomość pakietu MS Office,
- Komunikatywność, otwartość i chęć nauki – doświadczenie nie jest wymagane!
Oferujemy
- Profesjonalny onboarding, który ułatwi start,
- Rozwój poprzez udział w szkoleniach i projektach,
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe,
- Dopłaty do karty sportowej i kursów językowych,
- Kolonie i paczki mikołajkowe dla dzieci pracowników,
- Świadczenia socjalne i zapomogi losowe,
- Zniżki na firmowe produkty i drużyny sportowe.
Podobne oferty:
10.03.2025
Główny specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Lokalizacja: śląskie / Katowice
- Zakres obowiązków:1. Wstępne wprowadzanie zamówień; 2. Terminowe zbieranie wszystkich istotnych informacji w celu dokładnego odpowiadania na wszystkie zapytania klientów; 3. Dokładne i terminowe wykonywanie aktualizacji systemu: - konfiguracja nowego klienta, poprawki i zmiany klienta; 4. Zatwierdzanie i wprowadzanie...
09.03.2025
Specjalista ds obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Lokalizacja: łódzkie / Rusiec
Analiza rynku i aktywne poszukiwanie nowych klientów na rynkach niemieckojęzycznych. Nawiązywanie i utrzymywanie na podległym terenie kontaktów z partnerami handlowymi, celem aktywnej sprzedaży/zakupów towarów oferowanych przez firmę. Współpraca z obecnymi klientami. Kreowanie odpowiedniego wizerunku firmy na rynku....
09.03.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu jak najbardziej efektywnej...