Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ogłoszenie numer: 9561076, z dnia 2025-03-18

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Lublin

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie klientów przy zakupie i posprzedaży samochodów elektrycznych (telefon, czat).
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
  • Tworzenie raportów w systemach.

Wymagania

  • Zaawansowane umiejętności komunikacyjne (C1) w językach: czeskim, rumuńskim, słowackim, bułgarskim, węgierskim lub chorwackim.
  • Angielski na poziomie B2.
  • Praca w biurze w Lublinie.
  • Zaawansowane umiejętności obsługi MS Office i komputera.
  • Pozytywne podejście i orientacja na klienta.
  • Skrupulatność i umiejętności organizacyjne.
  • Zdolności do rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie.

Oferujemy

  • Płatne szkolenie wstępne w języku angielskim (7 dni).
  • Konkurencyjne wynagrodzenie plus bonusy.
  • Umowa o pracę na pełny etat.
  • Harmonogram pracy: poniedziałek-sobota, 09:00-18:00 z 30-minutową przerwą, zmienność godzin.
  • Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, program sportowy.
  • Możliwości szkoleń i rozwoju, w tym językowe.
  • Dynamiczne, międzynarodowe i wspierające środowisko pracy.
  • Aktywności społeczne i firmowe wydarzenia.
  • Międzynarodowy zespół.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

18.03.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Wsparcie klienta przy zakupie samochodów elektrycznych oraz wsparcie posprzedażowe. Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami. Raportowanie w systemach. Dobre umiejętności komunikacyjne, język hiszpański/włoski/francuski/grecki C1. Angielski B2. Praca w biurze w Lublinie. Znajomość MS Office, przeglądarki i...

Więcej informacji

17.03.2025

Pracownik call center

Firma: DOTCOM SP. Z O.O

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo) prowadzenie prostej dokumentacji dobra obsługa komputera płynne posługiwanie się MS Office umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych umiejętności interpersonalne w zdalnej komunikacji

Więcej informacji

17.03.2025

Pracownik call center

Firma: DOTCOM SP. Z O.O

Lokalizacja: wielkopolskie / Kalisz

przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo) prowadzenie prostej dokumentacji dobra obsługa komputera płynne posługiwanie się MS Office umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych umiejętności interpersonalne w zdalnej komunikacji

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia