Ogłoszenie numer: 9561076, z dnia 2025-03-18
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Lublin
Opis stanowiska
- Wsparcie klientów przy zakupie i posprzedaży samochodów elektrycznych (telefon, czat).
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
- Tworzenie raportów w systemach.
Wymagania
- Zaawansowane umiejętności komunikacyjne (C1) w językach: czeskim, rumuńskim, słowackim, bułgarskim, węgierskim lub chorwackim.
- Angielski na poziomie B2.
- Praca w biurze w Lublinie.
- Zaawansowane umiejętności obsługi MS Office i komputera.
- Pozytywne podejście i orientacja na klienta.
- Skrupulatność i umiejętności organizacyjne.
- Zdolności do rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie.
Oferujemy
- Płatne szkolenie wstępne w języku angielskim (7 dni).
- Konkurencyjne wynagrodzenie plus bonusy.
- Umowa o pracę na pełny etat.
- Harmonogram pracy: poniedziałek-sobota, 09:00-18:00 z 30-minutową przerwą, zmienność godzin.
- Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, program sportowy.
- Możliwości szkoleń i rozwoju, w tym językowe.
- Dynamiczne, międzynarodowe i wspierające środowisko pracy.
- Aktywności społeczne i firmowe wydarzenia.
- Międzynarodowy zespół.
Podobne oferty:
18.03.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Wsparcie klienta przy zakupie samochodów elektrycznych oraz wsparcie posprzedażowe. Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami. Raportowanie w systemach. Dobre umiejętności komunikacyjne, język hiszpański/włoski/francuski/grecki C1. Angielski B2. Praca w biurze w Lublinie. Znajomość MS Office, przeglądarki i...
17.03.2025
Pracownik call center
Firma: DOTCOM SP. Z O.O
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo) prowadzenie prostej dokumentacji dobra obsługa komputera płynne posługiwanie się MS Office umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych umiejętności interpersonalne w zdalnej komunikacji
17.03.2025
Pracownik call center
Firma: DOTCOM SP. Z O.O
Lokalizacja: wielkopolskie / Kalisz
przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo) prowadzenie prostej dokumentacji dobra obsługa komputera płynne posługiwanie się MS Office umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych umiejętności interpersonalne w zdalnej komunikacji