Ogłoszenie numer: 9561082, z dnia 2025-03-18
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Lublin
Opis stanowiska
- Wsparcie klienta przy zakupie samochodów elektrycznych oraz wsparcie posprzedażowe.
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami.
- Raportowanie w systemach.
Wymagania
- Dobre umiejętności komunikacyjne, język hiszpański/włoski/francuski/grecki C1.
- Angielski B2.
- Praca w biurze w Lublinie.
- Znajomość MS Office, przeglądarki i ogólne umiejętności komputerowe.
- Pozytywna energia i umiejętność pracy z klientami.
- Dbałość o szczegóły i umiejętności organizacyjne.
- Umiejętności rozwiązywania problemów, nastawienie na rozwiązania.
Oferujemy
- Płatne szkolenie w języku angielskim (7 dni).
- Atrakcyjne wynagrodzenie plus premia za wyniki.
- Umowa o pracę na pełny etat.
- Praca zmianowa (poniedziałek – sobota, 09:00 – 18:00, soboty kilka razy w miesiącu).
- Prywatna opieka medyczna (Luxmed), ubezpieczenie grupowe, program sportowo-rekreacyjny.
- Programy szkoleniowe i rozwojowe, zajęcia językowe.
- Dynamiczne, międzynarodowe środowisko pracy z możliwościami rozwoju kariery.
- Aktywności społeczne, wydarzenia i uroczystości.
- Międzynarodowe środowisko pracy.
Podobne oferty:
18.03.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Wsparcie klientów przy zakupie i posprzedaży samochodów elektrycznych (telefon, czat). Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Tworzenie raportów w systemach. Zaawansowane umiejętności komunikacyjne (C1) w językach: czeskim, rumuńskim, słowackim, bułgarskim, węgierskim lub chorwackim. Angielski na poziomie B2....
17.03.2025
Pracownik call center
Firma: DOTCOM SP. Z O.O
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo) prowadzenie prostej dokumentacji dobra obsługa komputera płynne posługiwanie się MS Office umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych umiejętności interpersonalne w zdalnej komunikacji
17.03.2025
Pracownik call center
Firma: DOTCOM SP. Z O.O
Lokalizacja: wielkopolskie / Kalisz
przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo) prowadzenie prostej dokumentacji dobra obsługa komputera płynne posługiwanie się MS Office umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych umiejętności interpersonalne w zdalnej komunikacji