Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ogłoszenie numer: 9561082, z dnia 2025-03-18

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Lublin

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie klienta przy zakupie samochodów elektrycznych oraz wsparcie posprzedażowe.
  • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami.
  • Raportowanie w systemach.

Wymagania

  • Dobre umiejętności komunikacyjne, język hiszpański/włoski/francuski/grecki C1.
  • Angielski B2.
  • Praca w biurze w Lublinie.
  • Znajomość MS Office, przeglądarki i ogólne umiejętności komputerowe.
  • Pozytywna energia i umiejętność pracy z klientami.
  • Dbałość o szczegóły i umiejętności organizacyjne.
  • Umiejętności rozwiązywania problemów, nastawienie na rozwiązania.

Oferujemy

  • Płatne szkolenie w języku angielskim (7 dni).
  • Atrakcyjne wynagrodzenie plus premia za wyniki.
  • Umowa o pracę na pełny etat.
  • Praca zmianowa (poniedziałek – sobota, 09:00 – 18:00, soboty kilka razy w miesiącu).
  • Prywatna opieka medyczna (Luxmed), ubezpieczenie grupowe, program sportowo-rekreacyjny.
  • Programy szkoleniowe i rozwojowe, zajęcia językowe.
  • Dynamiczne, międzynarodowe środowisko pracy z możliwościami rozwoju kariery.
  • Aktywności społeczne, wydarzenia i uroczystości.
  • Międzynarodowe środowisko pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

18.03.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Wsparcie klientów przy zakupie i posprzedaży samochodów elektrycznych (telefon, czat). Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Tworzenie raportów w systemach. Zaawansowane umiejętności komunikacyjne (C1) w językach: czeskim, rumuńskim, słowackim, bułgarskim, węgierskim lub chorwackim. Angielski na poziomie B2....

Więcej informacji

17.03.2025

Pracownik call center

Firma: DOTCOM SP. Z O.O

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo) prowadzenie prostej dokumentacji dobra obsługa komputera płynne posługiwanie się MS Office umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych umiejętności interpersonalne w zdalnej komunikacji

Więcej informacji

17.03.2025

Pracownik call center

Firma: DOTCOM SP. Z O.O

Lokalizacja: wielkopolskie / Kalisz

przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo) prowadzenie prostej dokumentacji dobra obsługa komputera płynne posługiwanie się MS Office umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych umiejętności interpersonalne w zdalnej komunikacji

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia