Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ogłoszenie numer: 9586684, z dnia 2025-03-11

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Szczecin

 

Opis stanowiska

  • Procesowanie zamówień na produkty w systemie.
  • Obsługa telefoniczna i mailowa klientów z sektora medycznego.
  • Wystawianie autoryzacji zwrotów.
  • Wprowadzanie reklamacji do bazy danych.
  • Rozwiązywanie zapytań odnośnie produktów/usług.
  • Wyszukiwanie zamówień do rozwiązania problemów.
  • Informowanie managera regionalnego o sprawach klientów.
  • Promowanie zadowolenia klientów.
  • Budowanie zaufania u klientów i przedstawicieli.
  • Dbanie o jakość danych i samosprawdzanie pracy.
  • Zarządzanie i raportowanie danych w systemie.

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość angielskiego (min. B2).
  • Znajomość francuskiego będzie atutem (min. A2).
  • Doświadczenie w administracji lub podobnym stanowisku.
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Podstawowa znajomość MS Excel, PowerPoint, Word, Outlook.
  • Znajomość oprogramowania CRM lub ERP.
  • Umiejętność komunikacji i wysokie umiejętności interpersonalne.
  • Gotowość do pracy na zmianę popołudniową.

Oferujemy

  • Umowę o pracę z okresem próbnym.
  • Możliwość pracy zdalnej/hybrydowej.
  • Międzynarodowe środowisko pracy z kulturą skandynawską.
  • Używanie języków obcych w pracy.
  • Fantastyczną atmosferę pracy.
  • Szkolenia wewnętrzne.
  • Imprezy firmowe.
  • Prywatną opiekę medyczną, karty sportowe.
  • Dofinansowanie do posiłków i wczasów pod gruszą.
  • Bonusy okazjonalne.
Dodatkowo przy pracy z biura:
  • Nowoczesne miejsce pracy.
  • Brak dress codeu.
  • Dostęp do pysznej kawy i świeżych owoców.
  • Dofinansowanie do dojazdów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

11.03.2025

Customer Service Professional with Croatian

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...

Więcej informacji

11.03.2025

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają wsparcia technicznego oraz pomagają w rozwiązywaniu problemów...

Więcej informacji

11.03.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Firma: Nowy Styl

Lokalizacja: podkarpackie / Jasło

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: posiadasz wykształcenie wyższe dobrze obsługujesz programy pakietu MS Office...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia