Specjalista ds. Obsługi Klienta

ERONTRANS Sp. z o.o. to jeden z czołowych polskich operatorów logistycznych, z ponad 30 – letnim doświadczeniem na rynku w branży TSL. Obecnie jedna z największych polskich firm sektora TSL z szerokim portfolio usług drogowych, morskich, intermodalnych oraz logistycznych.

Specjalista ds. Obsługi Klienta
MIEJSCE PRACY: Pruszcz Gdański

Zadania:

  • Bezpośrednia obsługa klientów i utrzymanie z nimi relacji.
  • Tworzenie ofert handlowych
  • Przygotowywanie dokumentacji i monitorowanie zamówień.
  • Dbanie o zapewnienie wysokiej jakości obsługi poprzez rozwijanie współpracy i podtrzymywanie relacji
  • Nadzór nad bieżącą obsługą zleceń spedycyjnych
  • Koordynacja realizacji zamówień we współpracy z działami operacyjnymi
  • Cykliczne raportowanie do przełożonego
  • Analiza rynku transportowego
  • Dbałość o właściwy przepływ informacji
  • Umiejętność przewidywania, przeciwdziałania i rozwiązywania problemów

Wymagania:

  • Doświadczenia w pozyskiwaniu i obsłudze klienta minimum 1 rok 
  • Wykształcenia minimum średniego, wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych będzie dodatkowym atutem
  • Łatwości  nawiązywania kontaktów i umiejętności budowania relacji z klientami
  • Doskonałe umiejętności planowania i organizacji pracy
  • Łatwości przyswajania nowej wiedzy
  • Samodzielności oraz brania odpowiedzialności za wykonywane zadania
  • Komunikatywności, asertywności i wysokiej kultury osobistej
  • Operatywności oraz zaangażowania w wykonywane obowiązki
  • Odporności na stres
  • Znajomości języka angielskiego min. na poziomie B2
  • Swobodnej obsługi komputera w zakresie Ms Office  w tym bardzo dobry Excel
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Wewnętrzne moduły szkoleniowe 
  • Jasno określoną ścieżkę kariery, awansu i rozwoju
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, odpowiednie do posiadanych kwalifikacji i osiąganych wyników
  • Możliwość wieloletniego rozwoju w ramach prężnie rozwijającej się organizacji
  • Dla zaangażowanych - premie uznaniowe
  • Zgrany zespół i doskonałą  atmosferę
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego ppe
  • Premie świąteczne
  • Brak dress code’u
  • Dofinansowanie do karty medisport
  • Stabilną pracę w firmie z wieloletnimi tradycjami o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i międzynarodowym z branży tsl
  • Integracje i świętowanie urodzin
Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesyłanie CV opatrzonego zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

Aplikując na ogłoszenie, dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych ERONTRANS Sp. z o.o. dla potrzeb obecnego procesu rekrutacyjnego, prowadzonego zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej: RODO

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Klauzula Informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej: RODO w związku z przesłaną do ERONTRANS Sp. z o.o. aplikacją w ramach jednego z prowadzonych przez nas procesów rekrutacyjnych, informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ERONTRANS Sp. z o.o. z siedzibą w Pruszczu Gd. przy ul. Grunwaldzkiej 64B dalej: (Pracodawca)
2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z nawiązaniem i przebiegiem procesu zatrudnienia
3) podanie przez Panią/Pana danych identyfikacyjnych, kontaktowych, o wykształceniu i przebiegu kariery jest obowiązkowe (dane zawarte w art. 22 (1) Kodeksu Pracy); podanie pozostałych danych jest dobrowolne; podstawę przetwarzania danych stanowi przepis prawa (art. 221 § 1 Kodeksu pracy - w zakresie następujących danych: imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) oraz Pani/Pana zgoda (w zakresie ewentualnych danych dodatkowych zawartych w załączonym do formularza CV, w tym w zakresie Pani/Pana wizerunku)
4) podane przez Panią/Pana dane mogą być również przetwarzane na podstawie prawnie usprawiedliwionych celów Administratora, to jest w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przez roszczeniami, jeżeli dotyczą one prowadzonej rekrutacji
5) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest podmiot świadczący na rzecz Pracodawcy/Zleceniodawcy usługi związanej z procesem rekrutacyjnym oraz upoważnieni pracownicy/współpracownicy ERONTRANS SP. Z O.O., przeprowadzający proces rekrutacji
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania rekrutacji, nie dłużej niż przez okres jednego miesiąca, licząc od wpłynięcia podania
7) za Pani/Pana zgodą przekazane dane będą przechowywane dla celów dalszych rekrutacji przez okres nie dłuższy niż 2 miesiące, licząc od wpłynięcia podania
8) posiada Pani/Pan prawo
a) dostępu do treści swoich danych oraz do uzyskania kopii swoich danych
b) do sprostowania lub uzupełnienia treści Pani/Pana danych osobowych
c) ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
d) usunięcia Pani/Pana danych osobowych, cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem, jednakże Pani/Pana dane mogą zostać całkowicie usunięte dopiero po upływie czasu przewidzianego na dochodzenie roszczeń
e) wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
9) w celu wycofania zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych bądź zgłoszenia żądania usunięcia danych
pozyskanych w toku rekrutacji należy zwracać się, kierując wiadomość na maila: wycofanie_zgody@erontrans.pl
10) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

Podobne oferty:

18.03.2025

Customer Support Specialist

Firma: LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and substantively controlling invoices related to the provision of...

Więcej informacji

18.03.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Firma: POLPHARMA S.A.

Lokalizacja: pomorskie / Starogard Gdański

Zadania: Praca zespołowa w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta Analiza danych i przygotowywanie raportów dotyczących obsługi klienta w oparciu o PowerBI, Oracle OAC Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz budowanie wizerunku firmy Regularne analizowanie i optymalizowanie procesów logistycznych, aby...

Więcej informacji

18.03.2025

Pracownik Obsługi Klienta

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Rozwiązywanie problemów Klientów (technicznych i merytorycznych) Obsługa telefoniczna i mailowa połączeń przychodzących Budowanie trwałych relacji z Klientami i dbanie o ich satysfakcję Udział w szkoleniach i codziennym rozwoju Otwartości na naukę i odpowiedzialności Umiejętności pracy pod presją czasu oraz...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia