ERONTRANS Sp. z o.o. to jeden z czołowych polskich operatorów logistycznych, z ponad 30 – letnim doświadczeniem na rynku w branży TSL. Obecnie jedna z największych polskich firm sektora TSL z szerokim portfolio usług drogowych, morskich, intermodalnych oraz logistycznych.
Zadania:
- Bezpośrednia obsługa klientów i utrzymanie z nimi relacji.
- Tworzenie ofert handlowych
- Przygotowywanie dokumentacji i monitorowanie zamówień.
- Dbanie o zapewnienie wysokiej jakości obsługi poprzez rozwijanie współpracy i podtrzymywanie relacji
- Nadzór nad bieżącą obsługą zleceń spedycyjnych
- Koordynacja realizacji zamówień we współpracy z działami operacyjnymi
- Cykliczne raportowanie do przełożonego
- Analiza rynku transportowego
- Dbałość o właściwy przepływ informacji
- Umiejętność przewidywania, przeciwdziałania i rozwiązywania problemów
Wymagania:
- Doświadczenia w pozyskiwaniu i obsłudze klienta minimum 1 rok
- Wykształcenia minimum średniego, wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych będzie dodatkowym atutem
- Łatwości nawiązywania kontaktów i umiejętności budowania relacji z klientami
- Doskonałe umiejętności planowania i organizacji pracy
- Łatwości przyswajania nowej wiedzy
- Samodzielności oraz brania odpowiedzialności za wykonywane zadania
- Komunikatywności, asertywności i wysokiej kultury osobistej
- Operatywności oraz zaangażowania w wykonywane obowiązki
- Odporności na stres
- Znajomości języka angielskiego min. na poziomie B2
- Swobodnej obsługi komputera w zakresie Ms Office w tym bardzo dobry Excel
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Wewnętrzne moduły szkoleniowe
- Jasno określoną ścieżkę kariery, awansu i rozwoju
- Atrakcyjne wynagrodzenie, odpowiednie do posiadanych kwalifikacji i osiąganych wyników
- Możliwość wieloletniego rozwoju w ramach prężnie rozwijającej się organizacji
- Dla zaangażowanych - premie uznaniowe
- Zgrany zespół i doskonałą atmosferę
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
- Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego ppe
- Premie świąteczne
- Brak dress code’u
- Dofinansowanie do karty medisport
- Stabilną pracę w firmie z wieloletnimi tradycjami o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i międzynarodowym z branży tsl
- Integracje i świętowanie urodzin
Podobne oferty:
18.03.2025
Customer Support Specialist
Firma: LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and substantively controlling invoices related to the provision of...
18.03.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma: POLPHARMA S.A.
Lokalizacja: pomorskie / Starogard Gdański
Zadania: Praca zespołowa w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta Analiza danych i przygotowywanie raportów dotyczących obsługi klienta w oparciu o PowerBI, Oracle OAC Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz budowanie wizerunku firmy Regularne analizowanie i optymalizowanie procesów logistycznych, aby...
18.03.2025
Pracownik Obsługi Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Rozwiązywanie problemów Klientów (technicznych i merytorycznych) Obsługa telefoniczna i mailowa połączeń przychodzących Budowanie trwałych relacji z Klientami i dbanie o ich satysfakcję Udział w szkoleniach i codziennym rozwoju Otwartości na naukę i odpowiedzialności Umiejętności pracy pod presją czasu oraz...