Ogłoszenie numer: 9628729, z dnia 2025-03-17
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Wymagania
- wysoka kultura osobista
- doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska)
- łatwość nawiązywania kontaktów z klientami
- czynne prawo jazdy
- gotowość wyjścia do klienta poza księgarnię
- doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta
- znajomość technik sprzedażowych
- podstawowa znajomość języka angielskiego
- obsługa komputera
Oferujemy
- umowę o pracę na pełen etat
- pakiet medyczny
- stabilną i samodzielną pracę
Podobne oferty:
17.03.2025
Specjalista Obsługi Klienta
Firma: GRUPA PZU
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Ostróda
Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów Minimum roczne doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i sprzedaży produktów finansowych Praktyczna...
17.03.2025
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. obsługi klienta
Firma: Conrad Electronic Sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków, Prądnik Czerwony
Twój zakres obowiązków: obsługa telefoniczna i mailowa Klientów biznesowych oraz indywidualnych doradztwo sprzętu elektronicznego przygotowywanie ofert cenowych utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami kontrola poprawności zamówień Nasze wymagania: zainteresowanie nowymi technologiami, elektroniką, majsterkowaniem...
17.03.2025
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Zapewnienie wsparcia klienta przy zakupie samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami Bieżące raportowanie w systemach Znajomość języka włoskiego (C1) i angielskiego (B2) Dyspozycyjność do pracy w biurze w Lublinie (dzielnica Czechów) Umiejętność obsługi...