Ogłoszenie numer: 9664645, z dnia 2025-04-08
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Opis stanowiska
- Zapewnianie najwyższej jakości obsługi klienta przez czat, e-mail oraz telefon
- Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
- Przestrzeganie procedur firmy oraz utrzymanie wysokich standardów jakości obsługi
Wymagania
- Biegła znajomość języka polskiego (C2/native) oraz angielskiego (C1)
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży
- Znajomość pakietu MS Office oraz sprawne posługiwanie się komputerem
- Wysoka motywacja, entuzjazm i umiejętność pracy samodzielnej
- Zdolność do priorytetyzacji, planowania oraz rozwiązywania problemów
- Dbałość o szczegóły oraz rozwinięte kompetencje interpersonalne
Oferujemy
- Współfinansowanie zakupu okularów oraz wakacji
- Program poleceń pracowniczych
- Bony okolicznościowe (np. Boże Narodzenie, Dzień Dziecka)
- Prywatną opiekę medyczną (Medicover)
- Kartę Multisport i program promujący zdrowy styl życia (Everbetter)
- Możliwości rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i współpracę międzynarodową
Podobne oferty:
16.04.2025
Młodszy specjalista ds. kontaktu z klientem w języku czeskim i angielskim
Firma: DEKRA Praca Sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Niepołomice, k. Krakowa
Miejsce pracy: Niepołomice / Home Office Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń i zapytań klientów (telefonicznie i mailowo) Zarz ą dzanie danymi oraz dokumentacj ą (back office) Wsp ół praca z dzia ł em sprzeda ż y i magazynem zewn ę trznym Przestrzeganie standard ó w jako ś ciowych i ilo ś ciowych Obs ł uga...
16.04.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: ICH POLAND SP. Z O.O.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Twoje zadania: Odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat) Koordynowanie zleceń serwisowych (naprawy, czyszczenie mieszalników do farb) Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi Monitorowanie satysfakcji klientów i proponowanie usprawnień Przygotowywanie raportów oraz...
16.04.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: SK Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Wołomin
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów. Koordynowanie procesu realizacji napływających zamówień. Tworzenie ofert handlowych oraz analiz sprzedaży. Organizacja transportu do klienta. Wprowadzanie danych do systemu oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów. Dobra organizacja pracy. Zaangażowanie i entuzjazm w...