Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ogłoszenie numer: 9664645, z dnia 2025-04-08

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

 

Opis stanowiska

  • Zapewnianie najwyższej jakości obsługi klienta przez czat, e-mail oraz telefon
  • Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
  • Przestrzeganie procedur firmy oraz utrzymanie wysokich standardów jakości obsługi

Wymagania

  • Biegła znajomość języka polskiego (C2/native) oraz angielskiego (C1)
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży
  • Znajomość pakietu MS Office oraz sprawne posługiwanie się komputerem
  • Wysoka motywacja, entuzjazm i umiejętność pracy samodzielnej
  • Zdolność do priorytetyzacji, planowania oraz rozwiązywania problemów
  • Dbałość o szczegóły oraz rozwinięte kompetencje interpersonalne

Oferujemy

  • Współfinansowanie zakupu okularów oraz wakacji
  • Program poleceń pracowniczych
  • Bony okolicznościowe (np. Boże Narodzenie, Dzień Dziecka)
  • Prywatną opiekę medyczną (Medicover)
  • Kartę Multisport i program promujący zdrowy styl życia (Everbetter)
  • Możliwości rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i współpracę międzynarodową
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

16.04.2025

Młodszy specjalista ds. kontaktu z klientem w języku czeskim i angielskim

Firma: DEKRA Praca Sp. z o.o.

Lokalizacja: małopolskie / Niepołomice, k. Krakowa

Miejsce pracy: Niepołomice / Home Office Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń i zapytań klientów (telefonicznie i mailowo) Zarz ą dzanie danymi oraz dokumentacj ą (back office) Wsp ół praca z dzia ł em sprzeda ż y i magazynem zewn ę trznym Przestrzeganie standard ó w jako ś ciowych i ilo ś ciowych Obs ł uga...

Więcej informacji

16.04.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: ICH POLAND SP. Z O.O.

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Twoje zadania: Odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat) Koordynowanie zleceń serwisowych (naprawy, czyszczenie mieszalników do farb) Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi Monitorowanie satysfakcji klientów i proponowanie usprawnień Przygotowywanie raportów oraz...

Więcej informacji

16.04.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: SK Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Wołomin

Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów. Koordynowanie procesu realizacji napływających zamówień. Tworzenie ofert handlowych oraz analiz sprzedaży. Organizacja transportu do klienta. Wprowadzanie danych do systemu oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów. Dobra organizacja pracy. Zaangażowanie i entuzjazm w...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia