Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Rumia, ul. Dąbrowskiego 27
Jesteśmy ogólnopolską siecią Laboratoriów Medycznych wchodzącą w skład grupy Medicover działającej w obszarze ochrony zdrowia na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Synevo Sp. z o.o. jest aktywna na rynku polskim od 2005 roku. Kładziemy nacisk na stały rozwój zarówno w obszarze analityki laboratoryjnej, jak również sieci Punktów Pobrań. Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie ogólnej i specjalistycznej diagnostyki laboratoryjnej - od podstawowych badań diagnostycznych, badań genetycznych, immunologicznych, hormonalnych, aż po projekty zaawansowanych badań klinicznych. W centrum naszej uwagi jest troska o zdrowie Pacjenta oraz jakość świadczonych usług na każdym etapie obsługi. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy Kandydatów.
Opis stanowiska:
  • Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań
  • Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą
  • Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych
  • Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów
  • Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami Punktu Pobrań
  • Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów
Wymagania:
  • Doświadczenie na tym lub podobnym stanowisku
  • Orientacja na Pacjenta i jego potrzeby
  • Umiejętności sprzedażowe
  • Sprawna obsługa pakietu MS Office
  • Dokładność i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • Dobra komunikacja i umiejętność współpracy
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (pełny etat)
  • Pracę w systemie jednozmianowym
  • Kwartalny system premiowy
  • Kompleksowy program szkoleń wewnętrznych
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej lub karty MultiSport
  • Zniżki na badania diagnostyczne dla Ciebie i Twojej Rodziny
  • Upominek z okazji urodzin
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie
  • Dostęp do Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • Inicjatywy i konkursy dla pracowników
  • Dostęp do platformy umożliwiającej naukę języka angielskiego
  • Dostęp do platformy kafeteryjnej - to Ty wybierasz dla siebie benefity w ramach przyznawanej co miesiąc puli punktów
  • Program Poleceń Pracowniczych, dzięki któremu możesz otrzymać nagrodę finansową
  • Perspektywę awansu w ramach struktur wewnętrznych
  • Pracę w nowej komfortowej i bezpiecznej przestrzeni
  • Miejsce pracy: Rumia, ul. Dąbrowskiego 27

Podobne oferty:

29.04.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

Firma: AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na stanowisku pracy, aktualizowanie...

Więcej informacji

29.04.2025

Specjalista obsługi klienta

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie. Pracujesz w zespole - współpraca to klucz do...

Więcej informacji

29.04.2025

Specjalista ds. relacji z klientem B2B

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: podkarpackie / Zaczernie, k. Rzeszowa

rozwijanie kontaktów z profesjonalnymi twórcami wizualnymi, prowadzenie spersonalizowanych działań sprzedażowych, udział w wydarzeniach branżowych i inicjatywach promocyjnych, dbanie o pozytywne doświadczenia klienta na każdym etapie współpracy, ścisła współpraca z działami wewnętrznymi w celu utrzymania...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia