Specjalista ds. Obsługi Klienta

Dynamicznie rozwijająca się firma ICH Poland Sp. z o.o. sp. k. będąca wyłącznym dystrybutorem i autoryzowanym serwisem wiodących producentów dozowników służących m.in. do barwienia farb, tynków i lakierów, poszukuje pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Poznań
Twoje zadania:
  • Odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat)
  • Koordynowanie zleceń serwisowych (naprawy, czyszczenie mieszalników do farb)
  • Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi
  • Monitorowanie satysfakcji klientów i proponowanie usprawnień
  • Przygotowywanie raportów oraz analizowanie potrzeb klientów
Wymagania:
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (doświadczenie w środowisku międzynarodowym mile widziane)
  • Znajomość programów komputerowych, w szczególności Excel
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz dbałość o szczegóły
  • Zainteresowanie techniką lub majsterkowaniem będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • Pracę w miłej atmosferze w zgranym zespole
  • Szkolenia zagraniczne u producentów maszyn
  • Dofinansowanie do Kart Multisport i pakietu medycznego
  • Grupa ubezpieczeniowa na życie
  • Możliwość rozwoju zawodowego i stabilne zatrudnienie
Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest ICH Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Plewiskach, przy ul. Owsianej 5. Dane zbierane są na potrzeby obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody również dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Mają Państwo prawo do wglądu w treść Państwa danych i ich poprawiania oraz usuwania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych – jak np. stan cywilny – jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody. Nie wymagamy od Państwa zamieszczania zdjęcia w CV i/lub liście motywacyjnym. Jeśli jednak dołączą je Państwo, jest to jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie swojego wizerunku w celach rekrutacyjnych.

Podobne oferty:

09.05.2025

Specjalista obsługi klienta

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie. Pracujesz w zespole - współpraca to klucz do...

Więcej informacji

09.05.2025

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim

Firma: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7800 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach. Realne możliwości awansu - ponad 50%...

Więcej informacji

09.05.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia