Specjalista ds. Obsługi Klienta

Dynamicznie rozwijająca się firma ICH Poland Sp. z o.o. sp. k. będąca wyłącznym dystrybutorem i autoryzowanym serwisem wiodących producentów dozowników służących m.in. do barwienia farb, tynków i lakierów, poszukuje pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Poznań
Twoje zadania:
  • Odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat)
  • Koordynowanie zleceń serwisowych (naprawy, czyszczenie mieszalników do farb)
  • Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi
  • Monitorowanie satysfakcji klientów i proponowanie usprawnień
  • Przygotowywanie raportów oraz analizowanie potrzeb klientów
Wymagania:
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (doświadczenie w środowisku międzynarodowym mile widziane)
  • Znajomość programów komputerowych, w szczególności Excel
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz dbałość o szczegóły
  • Zainteresowanie techniką lub majsterkowaniem będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • Pracę w miłej atmosferze w zgranym zespole
  • Szkolenia zagraniczne u producentów maszyn
  • Dofinansowanie do Kart Multisport i pakietu medycznego
  • Grupa ubezpieczeniowa na życie
  • Możliwość rozwoju zawodowego i stabilne zatrudnienie
Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest ICH Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Plewiskach, przy ul. Owsianej 5. Dane zbierane są na potrzeby obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody również dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Mają Państwo prawo do wglądu w treść Państwa danych i ich poprawiania oraz usuwania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych – jak np. stan cywilny – jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody. Nie wymagamy od Państwa zamieszczania zdjęcia w CV i/lub liście motywacyjnym. Jeśli jednak dołączą je Państwo, jest to jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie swojego wizerunku w celach rekrutacyjnych.

Podobne oferty:

18.04.2025

Business Development Representative with Dutch-English

Firma: TTEC

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

During a Typical Day, Youll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to close the sale while identifying and handling all sale opportunities Build a healthy sales pipeline to...

Więcej informacji

18.04.2025

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

Firma: Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym Tłumaczenie zgłoszeń / wniosków Klientów na język angielski Obsługa...

Więcej informacji

18.04.2025

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń Rozpoznawanie potrzeb klientów Zaangażowanie w wysoką jakość obsługi Znajomość języka polskiego w...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia