Specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Sokołów
Numer: StPr/25/0283
OBOWIĄZKI:
Zapewnienie kompleksowej i profesjonalnej obsługi Klientów przez system, telefon i mail. Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem. Przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji. Dbanie o poprawność danych w systemie. Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami. Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00; 9:00-17:00; 10:00-18:00 w cyklach tygodniowych. Praca w modelu hybrydowym (10 dni w miesiącu z biura, pozostała część z możliwością pracy z domu). Wysokość wynagrodzenia brutto 5300 zł podstawy + 1200 zł premii. Pierwsza umowa na czas określony 4 miesiące, kolejna na rok. Pracodawca preferuje kontakt mailowy w celu umówienia się na rozmowę kwalifikacyjną.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Poziom wykształcenia- minimum średnie. Konieczne doświadczenie w pracy biurowej, w tym w pracy z dokumentami (faktury, noty księgowe). Wymagana umiejętność obsługi komputera w stopniu dobrym (w tym Exel), umiejętność budowania pozytywnych relacji oraz umiejętność pracy w zespole. Niezbędne zaangażowanie w wykonywane obowiązki, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy, nastawienie na rozwój oraz stałe podnoszenie kwalifikacji i umiejętności. Mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze Obsługi Klienta. Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego. Staż pracy minimum 1 rok. OFERTA PRZEZNACZONA WYŁĄCZNIE DLA OSÓB POSIADAJĄCYCH ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI.

Miejsce pracy:

Sokołów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Podobne oferty:

09.05.2025

Specjalista obsługi klienta

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie. Pracujesz w zespole - współpraca to klucz do...

Więcej informacji

09.05.2025

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim

Firma: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7800 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach. Realne możliwości awansu - ponad 50%...

Więcej informacji

09.05.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia