Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ogłoszenie numer: 9774775, z dnia 2025-05-01

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Kraków

 

Opis stanowiska

  • Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego dla klientów
  • Zarządzanie i koordynacja procesu zamawiania we współpracy z zespołem ds. realizacji zamówień
  • Przygotowywanie profesjonalnych wycen i obsługa zamówień
  • Rozwiązywanie skarg klientów oraz współpraca z działem księgowości przy problemach z kredytem i przeterminowanymi płatnościami
  • Proaktywne zarządzanie potencjalnymi klientami i opracowywanie lejka sprzedaży w systemach CRM
  • Wsparcie kierownika handlowego przy raportowaniu wyników sprzedaży
  • Uczestnictwo w inicjatywach marketingowych i tworzenie dwujęzycznych umów między klientami a dystrybutorami
  • Ulepszanie procesów wewnętrznych oraz codzienne wsparcie zarządzania biurem
  • Przestrzeganie polityki, zasad i wytycznych firmy

Wymagania

  • Dyplom licencjacki z inżynierii mechanicznej, zarządzania, administracji biznesowej lub pokrewnej (lub równoważne doświadczenie)
  • Minimum 3 lata doświadczenia w sprzedaży, z rozwiniętymi umiejętnościami prezentacji i negocjacji
  • Biegła znajomość języka angielskiego; znajomość języka niderlandzkiego będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość zagadnień technicznych i rynków przemysłowych lub dystrybucyjnych (mile widziana)
  • Silne umiejętności interpersonalne oraz skuteczna komunikacja telefoniczna
  • Proaktywność i zdolność do samodzielnej pracy przy minimalnym nadzorze
  • Wyjątkowa organizacja pracy i zarządzanie czasem
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint) oraz doświadczenie w obsłudze systemów CRM
  • Gotowość do okazjonalnych podróży

Oferujemy

  • Umowę o pracę na pełny etat
  • Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do umiejętności i doświadczenia
  • Pracę w szybko rozwijającej się międzynarodowej firmie
  • Model pracy hybrydowej: 3 dni w biurze i 2 dni z domu
  • Możliwości rozwoju zawodowego oraz udział w projektach poprawiających procesy biznesowe
  • Pakiet benefitów wspierający rozwój, zdrowie i kondycję pracowników (opieka medyczna, programy wellbeing, etc.)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

19.05.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta – salon motoryzacyjny

Firma: G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o.

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

Twoje codzienne zadania: Bezpośrednia obsługa klientów odwiedzających salon Udzielanie informacji, koordynowanie wizyt, przekierowywanie połączeń Wsparcie klientów w korzystaniu z dodatkowych usług (wynajem aut, ubezpieczenia, pomoc drogowa) Umawianie wizyt serwisowych i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów...

Więcej informacji

19.05.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły. APLIKUJ, JEŚLI POSIADASZ:...

Więcej informacji

19.05.2025

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

Firma: Liga Obrony Kraju - Ośrodek Szkolenia Zawodowego Kierowców

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Rozliczanie paliwa, kart drogowych (także przy wykorzystaniu monitorowania GPS),...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia