Ogłoszenie numer: 9774775, z dnia 2025-05-01
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego dla klientów
- Zarządzanie i koordynacja procesu zamawiania we współpracy z zespołem ds. realizacji zamówień
- Przygotowywanie profesjonalnych wycen i obsługa zamówień
- Rozwiązywanie skarg klientów oraz współpraca z działem księgowości przy problemach z kredytem i przeterminowanymi płatnościami
- Proaktywne zarządzanie potencjalnymi klientami i opracowywanie lejka sprzedaży w systemach CRM
- Wsparcie kierownika handlowego przy raportowaniu wyników sprzedaży
- Uczestnictwo w inicjatywach marketingowych i tworzenie dwujęzycznych umów między klientami a dystrybutorami
- Ulepszanie procesów wewnętrznych oraz codzienne wsparcie zarządzania biurem
- Przestrzeganie polityki, zasad i wytycznych firmy
Wymagania
Oferujemy
- Umowę o pracę na pełny etat
- Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do umiejętności i doświadczenia
- Pracę w szybko rozwijającej się międzynarodowej firmie
- Model pracy hybrydowej: 3 dni w biurze i 2 dni z domu
- Możliwości rozwoju zawodowego oraz udział w projektach poprawiających procesy biznesowe
- Pakiet benefitów wspierający rozwój, zdrowie i kondycję pracowników (opieka medyczna, programy wellbeing, etc.)
Podobne oferty:
19.05.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta – salon motoryzacyjny
Firma: G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o.
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
Twoje codzienne zadania: Bezpośrednia obsługa klientów odwiedzających salon Udzielanie informacji, koordynowanie wizyt, przekierowywanie połączeń Wsparcie klientów w korzystaniu z dodatkowych usług (wynajem aut, ubezpieczenia, pomoc drogowa) Umawianie wizyt serwisowych i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów...
19.05.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły. APLIKUJ, JEŚLI POSIADASZ:...
19.05.2025
Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta
Firma: Liga Obrony Kraju - Ośrodek Szkolenia Zawodowego Kierowców
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Rozliczanie paliwa, kart drogowych (także przy wykorzystaniu monitorowania GPS),...