Ogłoszenie numer: 9782200, z dnia 2025-05-01
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Wsparcie klientów telefonicznie, przez czat i e-mail.
- Raportowanie w systemie CRM.
- Nadzór nad podjętymi działaniami i zaproponowanymi rozwiązaniami.
Wymagania
- Rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta.
- Znajomość j. niemieckiego - C1 i angielskiego - B2.
- Dbałość o szczegóły, profesjonalizm.
- Doskonała samoorganizacja.
- Umiejętność rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie.
- Doświadczenie w branży motoryzacyjnej z markami premium.
- Znajomość systemu CRM.
- Zainteresowanie motoryzacją.
Oferujemy
- Możliwość pracy w 100% zdalnej.
- Konkurencyjne wynagrodzenie.
- Szkolenia specjalistyczne w branży motoryzacyjnej.
- Świadczenia, m.in. kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka zdrowotna.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie pracy.
- Umowę o pracę.
Podobne oferty:
09.05.2025
Specjalista obsługi klienta
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie. Pracujesz w zespole - współpraca to klucz do...
09.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim
Firma: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7800 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach. Realne możliwości awansu - ponad 50%...
09.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie...