Ogłoszenie numer: 9783364, z dnia 2025-05-03
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Opis stanowiska
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów (połączenia przychodzące)
- Informowanie o postępie realizacji umów
- Utrzymywanie wysokich standardów obsługi
- Budowanie trwałych, profesjonalnych relacji z klientami
Wymagania
- Chęć nauki i pełne zaangażowanie (doświadczenie nie jest wymagane)
- Znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność
- Wysoka kultura osobista oraz poprawna znajomość języka polskiego
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat (poniedziałek-piątek, godziny biurowe)
- Jasny i motywujący system premiowy
- Kompleksowe wdrożenie oraz szkolenia umożliwiające rozwój
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna LuxMed oraz karta Multisport
Podobne oferty:
03.05.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Firma: Transgourmet Polska
Lokalizacja: mazowieckie / Siedlce
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie rozliczeń kasowych wystawianie i księgowanie faktur, sprawdzanie...
03.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń Rozpoznawanie potrzeb klientów Zaangażowanie w wysoką jakość obsługi Znajomość języka polskiego w...
03.05.2025
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Firma: Vetlab Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu problemów i odpowiadając...