Specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Opole
Numer: StPr/25/0747
OBOWIĄZKI:
Praca polegająca na obsłudze pacjenta w ramach diagnostyki obrazowej, administracja dokumentami, przepisywanie z odsłuchu wyników badań ( warunek konieczny brak dysortografii i dysleksji).Praca w godzinach 8:00-20:00 pn-pt.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Obsługa klienta


Wymagania inne:

ukończony kurs rejestratorki medycznej będzie dodatkowym atutem, umiejętność szybkiego, bezbłędnego pisania na klawiaturze, biegła obsługa komputera, Microsoft Office

Miejsce pracy:

Opole


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 34,00 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Podobne oferty:

08.05.2025

Samodzielny specjalista ds. obsługi klienta

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Elbląg

Komunikacja z klientami i inżynierami, obsługa zadań serwisu, sprzedaży ich zapis w systemie informatycznym na serwerzeJedna zmiana 7-15Oferta pracy w ramach DIWSP dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w PUP Elbląg Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio...

Więcej informacji

08.05.2025

Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Lokalizacja: śląskie / Gliwice

Wykształcenie: średnie ogólne; znajomość języka angielskiego na poziomie B2; umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i zarządzania wieloma zgłoszeniami jednocześnie, bardzo dobra znajomość platform marketplace i ich systemów komunikacji z klientem (Allegro, eBay, Amazon), mile widziana znajomość Streamsoft...

Więcej informacji

08.05.2025

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami firmy Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań Biegła znajomość języka słoweńskiego i dobra...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia