Specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/1534
OBOWIĄZKI:
Obsługa Klienta, niezależne zarządzanie kluczowymi kontami klientów, wykorzystywanie portali klientów do pobierania/przesyłania informacji o zamówieniach, szczegółów produktów, analizowania danych i wykorzystywania raportów otwartych zamówień w celu spełnienia wymagań klienta w zakresie dostaw. Niektóre codzienne czynności mogą obejmować zarządzanie połączeniami przychodzącymi od klientów i wiadomościami e-mail dotyczącymi cen i dostępności, wprowadzenie zamówień awaryjnych, status zaległych zamówień, informację dotyczące śledzenia/wysyłki, spedytorów i zwrotów w celu osiągnięcia celów związanych z rozwiązywaniem pierwszych połączeń. Inicjowanie i przyspieszanie produkcji produktów Gates w oparciu o wymagania klientów. Dostarczanie klientom informacji o produktach Gates.Praca w godzinach od 8.00-16.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Opiekun klienta
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: białoruski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe biegła obsługa komputera z obsługa internetu , Microsoft Office znajomosć jezyka białoruskiego na poziomie B2 w mowie i na poziomie C1 w piśmie znajomość języka angielskiego na poziomie B2 w mowie i C1 w piśmie -języki niezbędne do kontaku z klientami

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

8 712,50 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Podobne oferty:

29.05.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta – salon motoryzacyjny

Firma: G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o.

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

Twoje codzienne zadania: Bezpośrednia obsługa klientów odwiedzających salon Udzielanie informacji, koordynowanie wizyt, przekierowywanie połączeń Wsparcie klientów w korzystaniu z dodatkowych usług (wynajem aut, ubezpieczenia, pomoc drogowa) Umawianie wizyt serwisowych i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów...

Więcej informacji

29.05.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

Firma: AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na stanowisku pracy, aktualizowanie...

Więcej informacji

29.05.2025

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń Rozpoznawanie potrzeb klientów Zaangażowanie w wysoką jakość obsługi Znajomość języka polskiego w...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia