Twój zakres obowiązków
- Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy.
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb.
- Obsługa posprzedażowa.
- Wsparcie techniczne.
- Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami.
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży.
- Ścisła współpraca z działem dokumentacji.
- Ścisła współpraca z działem serwisu.
- Tworzenie bazy danych.
- Dbanie o dobry wizerunek firmy.
- Profesjonalna i kompleksowa obsługa nowych i obecnych Klientów.
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
- Umiejętność organizacji pracy.
- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
- Znajomość pakietu Microsoft Office.
- Doświadczenie w obsłudze Klienta mile widziane.
- Umiejętność planowania pracy własnej.
- Samodzielność.
- Odpowiedzialność i rzetelność.
- Obsługa komputera.
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
- Elastyczne formy zatrudnienia.
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Wewnętrzne szkolenia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań.
- Duży zakres samodzielności.
- Bardzo dobre warunki pracy (nowoczesne narzędzia pracy, przyjazna i swobodna atmosfera w pracy).
Podobne oferty:
06.06.2025
Doradca ds. obsługi klienta z językiem polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie problemów technicznych. Porównania produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe. Praca z dokumentacją i zarządzanie...
06.06.2025
Konsultant ds. Ubezpieczeń Podróżnych
Firma: Global Assistance Polska Sp. z o.o
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska: Wsparcie osób przebywających za granicą w sytuacjach kryzysowych Organizacja pomocy medycznej we współpracy z zagranicznymi jednostkami Kontakt z klientami i partnerami w języku angielskim Wymagania: Komunikatywna znajomość angielskiego Elastyczność czasowa (praca zmianowa) Umiejętność działania w...
06.06.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Procesów ERP
Firma: Multi Parts Poland sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Kompleksowa opieka nad przydzielonymi kontami klientów Wprowadzanie i weryfikacja dokumentów w systemie ERP/finansowym: zamówienia klientów i dostawców, dokumenty przyjęcia towaru, faktury zakupu i sprzedaży, raporty e-commerce, ASN Bieżące rozwiązywanie zgłoszeń i reklamacji klientów Współpraca z zespołem w...