- umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej,
- dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem,
- pobieranie płatności za usługi dodatkowe,
- promowanie i sprzedaż usług Domu Lekarskiego.
- posiada doświadczenie zawodowe (najlepiej w pracy z klientem lub sprzedaży),
- zależy mu na pracy w stale rozwijającej się firmie,
- z łatwością buduje relacje,
- jest empatyczny, dobrze zorganizowany i odpowiedzialny,
- swobodnie komunikuje się w języku angielskim lub niemieckim (dodatkowy atut).
- zatrudnienie na umowę o pracę na cały etat,
- grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę ze studiami zaocznymi, pasjami i spotkaniami z przyjaciółmi,
- praca zmianowa, centrum czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00-21:00, w soboty: 8:00-14:00,
- niedziele i święta są zawsze wolne od pracy,
- premie miesięczne uzależnione od poziomu realizacji celów,
- prywatna opieka medyczna.
Podobne oferty:
02.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
Firma: AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na stanowisku pracy, aktualizowanie...
02.11.2025
Doradca ds. wynajmu samochodów
Firma: SIXT Rent a Car
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, lotnisko
Opis stanowiska Kompleksowa obsługa klientów w punkcie wynajmu samochodów – doradztwo, przyjmowanie rezerwacji i zawieranie umów. Pomoc w doborze pojazdu oraz prezentacja oferty i usług dodatkowych. Przygotowywanie dokumentacji oraz realizacja płatności. Współpraca z zespołem i dbanie o wysoki standard obsługi....
02.11.2025
Specjalista Bankowy z j. niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Będziesz pierwszym kontaktem dla klientów banku – to Ty pomożesz im rozwiązać codzienne sprawy, takie jak: odzyskanie dostępu do konta online, blokada lub odblokowanie karty, pytania o przelewy czy płatności, wsparcie w korzystaniu z aplikacji bankowej. Nie musisz się obawiać – wszystkiego nauczysz się od...