Białystok, ul. Sienkiewicza 42
- codzienny kontakt z pacjentami - głównie telefoniczny, a także mailowy i bezpośredni, z dbałością o najwyższe standardy obsługi,
- umawianie i koordynowanie wizyt zgodnie z harmonogramem,
- udzielanie informacji o usługach stomatologicznych i ich aktywne promowanie,
- obsługa kasy fiskalnej i bieżące rozliczenia finansowe,
- praca z komputerem i urządzeniami biurowymi w dynamicznym środowisku.
- lubisz pracę z ludźmi i z każdym znajdziesz „wspólny język”,
- znasz język angielski w stopniu komunikatywnym,
- masz doświadczenie w obsłudze pacjenta lub klienta,
- posiadasz umiejętności sprzedażowe,
- lubisz pracować na jasno określonych celach,
- jesteś osobą odpowiedzialną, podejmującą inicjatywę i dobrze organizującą własną pracę.
Chcemy Cię poznać!
Oferujemy miejsce pracy, w którym znajdziesz:
- zatrudnienie na cały etat w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w systemie zmianowym – możesz dopasować grafik do swoich potrzeb,
- codzienne wsparcie zespołu, w którym panuje przyjazna atmosfera,
- możliwość zdobycia cennego, zawodowego doświadczenia, które wyróżni Twoje CV w przyszłości,
- benefity: prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny, darmowe wejście na siłownię 2 razy w tygodniu, dostęp i dofinansowanie platformy Medicover Benefits, (m.in. bilety do kina, teatru, karnety sportowe), grupowe ubezpieczenie NNW i inne.
Podobne oferty:
09.03.2025
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań. Język chorwacki na poziomie C2 / native oraz dobra znajomość...
09.03.2025
Customer Service Professional with Croatian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
09.03.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta – Samochody Elektryczne
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Wsparcie klientów przy zakupie samochodów elektrycznych i po zakupie. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Raportowanie działań w systemach. Język włoski C1, angielski B2. Dyspozycyjność do pracy w Lublinie (Czechów). Obsługa MS Office i Windows. Komunikatywność i wysoka kultura osobista.