- Odbieranie i obsługa zgłoszeń od partnerów oraz klientów (telefon, chat, e-mail).
- Udzielanie rzetelnych informacji i wsparcia w zakresie rezerwacji, cen, dostępności oraz narzędzi online.
- Analiza i rozwiązywanie zgłoszeń na pierwszej linii, bez konieczności eskalacji.
- Dbanie o wysoki poziom satysfakcji i pozytywne doświadczenie partnerów.
- Wykorzystywanie dostępnych narzędzi i procedur do szybkiego i skutecznego rozwiązywania problemów.
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego (mówiona i pisana).
- Minimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta.
- Umiejętność korzystania z komputera i narzędzi online.
- Wykształcenie co najmniej średnie.
- Gotowość do pracy w Krakowie (lub relokacji) oraz posiadanie prawa do pracy w Polsce.
- Stabilne zatrudnienie z atrakcyjnym wynagrodzeniem i premiami.
- Szkolenie przygotowujące do pracy oraz wsparcie lidera i zespołu.
- 20 dni płatnego urlopu rocznie.
- Relokacyjne wsparcie dla osób przeprowadzających się do Krakowa.
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w wewnętrznych programach szkoleniowych.
- Przyjazną atmosferę i nowoczesne biuro w Krakowie z zapleczem dla pracowników.
Podobne oferty:
15.09.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych jednego z największych przedsiębiorstw finansowych; Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta,...
15.09.2025
Brand Ambassador – Customer Service with German (Travel Industry)
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
On-site position: Gdańsk Bonus up to 8500 PLN !! (relocation package plus attendance bonus) Your responsibilities will include: Providing exelent customer service via phone and email in line with the highest standards Striving to achieve customer satisfaction targets set by managers Engaging with and understanding customer...
15.09.2025
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Lacertis Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i mediów społecznościowych. Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów i reklamacji. Przekazywanie informacji o produktach i usługach firmy. Aktualizowanie i utrzymywanie bazy danych klienta. Współpraca z innymi działami firmy w celu poprawy jakości...