Wraz z rozwojem nowej struktury importerskiej chińskiej marki, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Wsparcie Autoryzowanych Stacji Obsługi w korzystaniu z systemów Importera
- Zapewnienie pomocy Sieci Serwisowej w zakresie doboru części zamiennych
- Obsługa zamówień części zamiennych i akcesoriów
- Wsparcie Autoryzowanych Stacji Obsługi w rozliczeniach wniosków gwarancyjnych i reklamacji
- Aktualizacja materiałów / oferty handlowej w internetowym katalogu akcesoriów
- Wdrażanie i obsługa nowych projektów
- Min. 2 lata doświadczenia w branży automotive na podobnym stanowisku
- Język angielski na poziomie B2
- Biegła znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym naciskiem na MS Excel
- Wyższe wykształcenie (mile widziane techniczne)
- Prawo jazdy kategorii B
- Pracę w strukturze importerskiej
- Możliwość pracy w środowisku międzynarodowym
- Współpracę w formie umowy cywilnoprawnej (B2B)
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
Podobne oferty:
09.05.2025
Specjalista obsługi klienta
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie. Pracujesz w zespole - współpraca to klucz do...
09.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim
Firma: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7800 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach. Realne możliwości awansu - ponad 50%...
09.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie...