Wraz z rozwojem nowej struktury importerskiej chińskiej marki, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Wsparcie Autoryzowanych Stacji Obsługi w korzystaniu z systemów Importera
- Zapewnienie pomocy Sieci Serwisowej w zakresie doboru części zamiennych
- Obsługa zamówień części zamiennych i akcesoriów
- Wsparcie Autoryzowanych Stacji Obsługi w rozliczeniach wniosków gwarancyjnych i reklamacji
- Aktualizacja materiałów / oferty handlowej w internetowym katalogu akcesoriów
- Wdrażanie i obsługa nowych projektów
- Min. 2 lata doświadczenia w branży automotive na podobnym stanowisku
- Język angielski na poziomie B2
- Biegła znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym naciskiem na MS Excel
- Wyższe wykształcenie (mile widziane techniczne)
- Prawo jazdy kategorii B
- Pracę w strukturze importerskiej
- Możliwość pracy w środowisku międzynarodowym
- Współpracę w formie umowy cywilnoprawnej (B2B)
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
Podobne oferty:
15.06.2025
Konsultant ds. klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa klienta (przed i po sprzedaży) telefonicznie, mailowo oraz przez media społecznościowe. Rozpatrywanie reklamacji i rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo produktowe, zarządzanie dokumentacją i danymi. Podtrzymywanie wysokiej jakości obsługi i pozytywnego wizerunku. Znajomość języka polskiego (C1) i...
15.06.2025
Technischer Kundenberater mit Deutsch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Stelle: Technischer Kundenberater mit Deutsch Branche: Elektronik (Electrolux) Startdatum: 7 Juli Vertrag: Arbeitsvertrag Vollzeit Arbeitsmodell: Büroarbeit Stellenübersicht Wir suchen eine/n deutschsprachige/n Kundenberater/in für die telefonische Kundenbetreuung. Du bist verantwortlich für den technischen Support,...
15.06.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów firmy zapewniającej szybkie płatności internetowe; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta...