Ogłoszenie numer: 10259828, z dnia 2025-09-24
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Posprzedażowej
Miejsce pracy: Radom
Opis stanowiska
- Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej.
- Prowadzenie rejestru zgłoszeń, protokołów i korespondencji.
- Nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanych do klienta.
- Sporządzanie raportów i zestawień.
- Współpraca z innymi działami firmy oraz kontrahentami zewnętrznymi.
- Udział w procesie przygotowania i odbiorów nieruchomości.
Wymagania
- Znajomość pakietu MS Office.
- Wysokie umiejętności analityczne i organizacyjne.
- Samodzielność, odpowiedzialność i dbałość o szczegóły.
- Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji interpersonalnych.
- Doświadczenie w dziale obsługi klienta, zwłaszcza w firmie deweloperskiej.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Niezbędne narzędzia do pracy.
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych.
Podobne oferty:
02.10.2025
Technical Product Advisor with Polish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...
02.10.2025
Customer Service Professional with Georgian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Georgian...
02.10.2025
Technical Product Advisor with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...