Specjalista ds. obsługi reklamacji

Ogłoszenie numer: 10006594, z dnia 2025-07-07

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi reklamacji

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Rejestrowanie i przetwarzanie zgłoszeń reklamacyjnych w systemie.
  • Analiza i rozpatrywanie reklamacji dotyczących krajowych i międzynarodowych usług pocztowych.
  • Współpraca z operatorami zagranicznymi w zakresie wyjaśniania spraw reklamacyjnych.
  • Koordynacja działań z innymi jednostkami w firmie związanych z procesami reklamacyjnymi.
  • Stosowanie przepisów prawa oraz wewnętrznych regulaminów związanych z obsługą reklamacji.
  • Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących reklamacji.

Wymagania

  • Minimum średnie wykształcenie.
  • Znajomość MS Word i Excel w codziennej pracy.
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego (min. poziom A2).
  • Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu.
  • Zdolność do współpracy i pracy zespołowej.
  • Chęć nauki i rozwoju zawodowego.
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność.

Oferujemy

  • Umowa o pracę na czas określony (zastępstwo), pełny etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku.
  • Wsparcie opiekuna przez pierwsze trzy miesiące pracy.
  • Atrakcyjne warunki skorzystania z prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie.
  • Dofinansowanie do wypoczynku oraz wydarzeń kulturalnych.
  • Preferencyjne warunki pożyczek oraz pomoc w trudnych sytuacjach życiowych.
  • Możliwość zakupu karty Multisport i dostęp do zniżek u partnerów biznesowych.
  • Udział w grupach sportowych organizowanych przez firmę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

07.07.2025

Młodszy Specjalista do Wydziału Skarg i Reklamacji

Firma: Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski oraz ich wysyłanie do zainteresowanych klientów. Przestrzeganie obowiązujących terminów na udzielenie odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski. Odpowiedzialność za kompletność, poprawność merytoryczną i językową...

Więcej informacji

07.07.2025

Specjalista ds.reklamacji

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie

Lokalizacja: łódzkie / Opoczno

ROZPATRYWANIE REKLAMACJI KLIENTÓW, WSPÓŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY, OBSŁUGA KOMPUTERA I INNYCH URZĄDZEŃ BIUROWYCH Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU, DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY...

Więcej informacji

06.07.2025

Specjalista ds. Reklamacji

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta w procesie reklamacyjnym Przyjmowanie i analiza zgłoszeń reklamacyjnych Wprowadzanie danych do systemu i kontakt z producentami Przygotowywanie odpowiedzi na reklamacje i przekazywanie ich w terminie klientom Znajomość przepisów dotyczących gwarancji i rękojmi Sprawna...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia