Ogłoszenie numer: 9920389, z dnia 2025-06-07
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Rejestrowanie i przetwarzanie zgłoszeń reklamacyjnych w systemie.
- Analiza i rozpatrywanie reklamacji dotyczących krajowych i międzynarodowych usług pocztowych.
- Współpraca z operatorami zagranicznymi w zakresie wyjaśniania spraw reklamacyjnych.
- Koordynacja działań z innymi jednostkami w firmie związanych z procesami reklamacyjnymi.
- Stosowanie przepisów prawa oraz wewnętrznych regulaminów związanych z obsługą reklamacji.
- Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących reklamacji.
Wymagania
- Minimum średnie wykształcenie.
- Znajomość MS Word i Excel w codziennej pracy.
- Podstawowa znajomość języka angielskiego (min. poziom A2).
- Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu.
- Zdolność do współpracy i pracy zespołowej.
- Chęć nauki i rozwoju zawodowego.
- Dobra organizacja pracy i samodzielność.
Oferujemy
- Umowa o pracę na czas określony (zastępstwo), pełny etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku.
- Wsparcie opiekuna przez pierwsze trzy miesiące pracy.
- Atrakcyjne warunki skorzystania z prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie.
- Dofinansowanie do wypoczynku oraz wydarzeń kulturalnych.
- Preferencyjne warunki pożyczek oraz pomoc w trudnych sytuacjach życiowych.
- Możliwość zakupu karty Multisport i dostęp do zniżek u partnerów biznesowych.
- Udział w grupach sportowych organizowanych przez firmę.
Podobne oferty:
28.06.2025
Specjalista ds.reklamacji
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie
Lokalizacja: łódzkie / Opoczno
ROZPATRYWANIE REKLAMACJI KLIENTÓW, WSPÓŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY, OBSŁUGA KOMPUTERA I INNYCH URZĄDZEŃ BIUROWYCH Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU, DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY...
27.06.2025
Specjalista ds. reklamacji e-commerce
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientów Nasze wymagania: Znajomość...
26.06.2025
Specjalista ds. Reklamacji
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: mazowieckie / Radom
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...