Swoją pracą masz realny wpływ na podniesienie jakości usług Banku oraz zwiększenie satysfakcji Klientów, a w szczególności:
- obsługujesz reklamacje
- podejmujesz decyzje finansowe
- zgłaszasz nieprawidłowości.
To Ciebie poszukujemy, jeżeli:
- sumiennie i odpowiedzialnie realizujesz zadania
- potrafisz formułować pisma jasne w odbiorze dla czytelnika
- masz zdolności komunikacyjne
- lubisz pracę zespołową
- potrafisz organizować swój czas
- swobodnie czujesz się w kontakcie telefonicznym z klientem
- mile widziana znajomość produktów, procesów i systemów bankowych.
- Karta Multisport
- Opieka medyczna
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści
Podobne oferty:
03.09.2025
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: małopolskie / Nowy Sącz
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
01.09.2025
Młodszy Specjalista ds. Reklamacji
Firma: Poczta Polska S.A.
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz, ul. Bernardyńska 15
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę , cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Dla lokalizacji Bytom - umowa na zastępstwo. Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków dotyczących usługi wpłata na rachunek bankowy: przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie...
01.09.2025
Młodszy Specjalista ds. Reklamacji
Firma: Poczta Polska S.A.
Lokalizacja: śląskie / Bytom, ul. Karola Miarki 4
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę , cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Dla lokalizacji Bytom - umowa na zastępstwo. Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków dotyczących usługi wpłata na rachunek bankowy: przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie...