Specjalista ds. Obsługi Skarg Klienta

Specjalista ds. Obsługi Skarg Klienta
Miejsce pracy: Wrocław, ul. Legnicka 48 bud C-D
Twoja rola

Swoją pracą masz realny wpływ na podniesienie jakości usług Banku oraz zwiększenie satysfakcji Klientów, a w szczególności:

  • obsługujesz reklamacje
  • podejmujesz decyzje finansowe
  • zgłaszasz nieprawidłowości.
Twój zespół
Jesteśmy zespołem zajmującym się rozpatrywaniem reklamacji, w ramach czego analizujemy zgłoszenia Klientów, weryfikujemy dane w systemach operacyjnym, podejmujemy decyzje finansowe, udzielamy odpowiedzi. Identyfikujemy również błędy stwierdzone w wyniku analizy reklamacji.
Twoje doświadczenie i umiejętności

To Ciebie poszukujemy, jeżeli:

  • sumiennie i odpowiedzialnie realizujesz zadania
  • potrafisz formułować pisma jasne w odbiorze dla czytelnika
  • masz zdolności komunikacyjne
  • lubisz pracę zespołową
  • potrafisz organizować swój czas
  • swobodnie czujesz się w kontakcie telefonicznym z klientem
  • mile widziana znajomość produktów, procesów i systemów bankowych.
W zamian oferujemy:
  • Karta Multisport
  • Opieka medyczna
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez kliknięcie w przycisk „Aplikuj”.

Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibąwe Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D , 54-202 Wrocław, moich danych osobowych zawartych w dokumentachaplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofanaw dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.

Jeżeli chcesz, aby Twoja kandydatura została wzięta pod uwagę w innych procesachrekrutacyjnych, prosimy o dołączenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibąwe Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D , 54-202 Wrocław, moich danych osobowych zawartych w dokumentachaplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zgoda może być wycofanaw dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.

Podobne oferty:

03.09.2025

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: małopolskie / Nowy Sącz

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...

Więcej informacji

01.09.2025

Młodszy Specjalista ds. Reklamacji

Firma: Poczta Polska S.A.

Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz, ul. Bernardyńska 15

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę​ , cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku​​ Dla lokalizacji Bytom - umowa na zastępstwo. Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków dotyczących usługi wpłata na rachunek bankowy: przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie...

Więcej informacji

01.09.2025

Młodszy Specjalista ds. Reklamacji

Firma: Poczta Polska S.A.

Lokalizacja: śląskie / Bytom, ul. Karola Miarki 4

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę​ , cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku​​ Dla lokalizacji Bytom - umowa na zastępstwo. Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków dotyczących usługi wpłata na rachunek bankowy: przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia