Ogłoszenie numer: 10155254, z dnia 2025-08-23
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Zamówień
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Przyjmowanie i sprawdzanie zamówień przez system SAP, potwierdzanie dostępności produktów, monitorowanie ilości i wartości zamówień
- Organizacja terminowych dostaw, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta
- Informowanie klientów o statusie dostaw przez e-mail, telefon i platformy dedykowane
- Budowanie relacji z klientami
- Współpraca z działem sprzedaży w planowaniu logistyki, przesyłanie zamówień
- Dokumentacje dostaw: WZ, listy przewozowe oraz fakturowanie
- Interakcja z działami Planowania, Finansów, Sprzedaży, Logistyki i Kontroli Jakości
- Zarządzanie procesem zwrotów i reklamacji zgodnie z procedurami firmy
Wymagania
- Wykształcenie wyższe, preferowane licencjackie
- Doświadczenie w firmie międzynarodowej lub sektorze FMCG mile widziane
- Komunikatywność w języku angielskim
- Znajomość pakietu MS Office
- Umiejętności komunikacyjne na wysokim poziomie
- Zorientowanie na procesy biznesowe, elastyczność
- Praca zespołowa
Oferujemy
- Umowa zlecenia na 3 miesiące, lokalizacja: biuro w Warszawie, w okolicy Ronda Daszyńskiego
- Praca w dynamicznym, elastycznym środowisku
- Możliwość nauki i rozwijania umiejętności zawodowych
- Perspektywa długoterminowej pracy w renomowanej firmie globale
Podobne oferty:
06.09.2025
Pracownik Obsługi Klienta i Administracji
Firma: Dorado.pl sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Tychy
Opis stanowiska: Obsługa klientów telefonicznie Fakturowanie i raportowanie Działania administracyjne Praca dwuzmianowa (5:30-16:00) Wymagania: Minimum średnie wykształcenie Komunikatywność Dyspozycyjność i systematyczność Samodzielność w organizacji pracy Znajomość branży gastronomicznej lub doświadczenie na...
06.09.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Unidevelopment S.A
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta, Prowadzenie rejestru zgłoszeń, protokołów, korespondencji...
06.09.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Firma: Transgourmet Polska
Lokalizacja: śląskie / Gliwice
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie rozliczeń kasowych wystawianie i księgowanie faktur, sprawdzanie...