Specjalista ds. Osługi Klienta

Ogłoszenie numer: 10280792, z dnia 2025-09-29

Fundacja Pomocja

Agencja z którą współpracujemy - OVB Polska to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w obszarze finansów i ubezpieczeń. Nasza misja to pomaganie ludziom w osiągnięciu ich celów finansowych oraz zapewnienie im spokoju i bezpieczeństwa. Jeśli jesteś osobą, której naprawdę zależy na rzetelnej obsłudze klienta i chcesz pomagać innym, to mamy dla Ciebie pracę!
Poszukujemy nowych członków zespołu, którzy podzielają naszą pasję do niesienia pomocy i oferowania najlepszych rozwiązań klientom. Jeśli jesteś gotowy(-a) na wyzwanie i chcesz rozwijać swoje umiejętności w dynamicznym środowisku, to jesteśmy przekonani, że znajdziesz u nas satysfakcjonujące miejsce pracy.
Jeśli jesteś gotowy(-a) na wyzwanie i chcesz być częścią naszego zespołu, to czekamy na Twoje zgłoszenie!
Aby aplikować, prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego.

Specjalista ds. Osługi Klienta

Miejsce pracy: Poznań

 

Opis stanowiska

  • Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i mediów społecznościowych
  • Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów i reklamacji
  • Przekazywanie informacji o produktach i usługach firmy
  • Aktualizowanie i utrzymywanie bazy danych klienta
  • Zdobywanie swojego portfela klientów
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu poprawy jakości obsługi klienta

Wymagania

  • Umiejętność prowadzenia rozmów z klientami
  • Znajomość obsługi komputera i podstawowych programów biurowych
  • Zdolność do pracy w zespole
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie ze stresem
  • Dobra organizacja pracy i zarządzanie czasem

Oferujemy

  • Tolerancyjność, inkluzywność i transparentność współpracy.
  • Pracę, w której masz bezpośredni wpływ na swoje wynagrodzenie - bez pustych obietnic.
  • Profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym.
  • Przyjazną i inspirującą atmosferę pracy.
  • Elastyczny grafik, który pozwoli Ci dostosować pracę do swojego życia osobistego.
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia, w tym premie za osiągnięte cele.
  • Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego.
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • elastyczny czas pracy
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • spotkania integracyjne
  • paczki świąteczne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

02.10.2025

Technical Product Advisor with Polish

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...

Więcej informacji

02.10.2025

Customer Service Professional with Georgian

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Georgian...

Więcej informacji

02.10.2025

Technical Product Advisor with Italian

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia