- Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami?
- Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta biznesowego i kluczowego oraz sprawia Ci to przyjemność?
- Wiesz w jakim programie znajdziesz „tabelę przestawną”, funkcję „wyszukaj pionowo” i potrafisz wykorzystać swoją wiedzę w pracy?
- Bez problemu łapiesz wspólny rytm z zespołem oraz innymi osobami, z którymi współpracujesz w organizacji?
- Szybko przyswajasz wiedzę związaną z obsługą systemów i jesteś w stanie pracować na kilku jednocześnie?
- Codzienny kontakt z klientem nie jest dla Ciebie wyzwaniem?
- Osiągasz wysokie noty za styl współpracy i zawsze grasz fair play?
- Twoimi zadaniami będą czynności operacyjne związane z obsługą klientów biznesowych i kluczowych z sektora B2G w ramach programu MultiSport,
- Będziesz odpowiedzialny za zlecanie faktur, tworzenie umów, aneksów oraz raportów,
- Będziesz współpracować z opiekunem klienta oraz wewnętrznymi działami naszej firmy,
- Codziennym wyzwaniem będzie wspieranie klienta, a Twój sukces mierzony będzie poziomem jego zadowolenia :)
- Otrzymasz niezbędny ekwipunek potrzebny do efektywnej pracy.
- Czekamy na Ciebie z umową zlecenie na czas określony (01.09 - 31.12.2025)
- Pracujemy przy Pl. Europejskim, blisko stacji metra Rondo Daszyńskiego,
- Jesteśmy różni i lubimy wstawać o rożnych porach - dzień zaczynamy między 8:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance,
- Poziom energii uzupełniamy aromatyczną kawą i herbatą, a rano czekają na nas dofinansowane śniadania,
- Na większy głód mamy 30 minutowe przerwy, które wliczamy do czasu pracy - korzystamy wtedy z aplikacji SmartLunch,
- Mamy dla Ciebie kartę MultiSport oraz możliwość zakupu karty dla Twoich najbliższych,
- Na wsparcie całego zespołu możesz liczyć nie tylko w okresie wdrożenia
- W BS Twój weekend będzie dłuższy – w piątki pracujemy krócej!
Podobne oferty:
10.07.2025
Specjalista ds. obsługi klienta i administracji
Firma: GREEN LINE CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa inforlinii, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie dokumentów, wprowadzanie umów do systemu, sporzadzanie pełnomocnictw do umów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: dokładność Uprawnienia: doświadczenie - 1 rok...
10.07.2025
Pracownik ds. obsługi klienta
Firma: CYRUS TOURS SPÓŁKA JAWNA
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Świnoujście
Bezpośrednia obsługa klientów na wskazanym miejscu, udzielanie informacji dotyczących zakresu świadczonych usług Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: Wykształcenie: zasadnicze zawodoweDoświadczenie zawodowe: Praca w sektorze turystycznym Umiejętności- uprawnienia:...
10.07.2025
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Firma: Vetlab Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu problemów i odpowiadając...