- Obsługa Klienta:
- Efektywna i uprzejma komunikacja z klientami drogą mailową, zgodnie z wewnętrznymi procedurami i zasadami profesjonalizmu, empatii, jasności i kompletności informacji.
- Rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na zapytania dotyczące zmian w zamówieniach/projektach (np. korekty danych personalizacji, zmiana adresu dostawy), statusu zamówień i wysyłki, reklamacji (np. uszkodzony produkt, nieodebrana paczka), płatności i faktur, oraz pytań o produkt/ofertę.
- Realizacja Zamówień:
- Obsługa wielkoformatowej drukarki.
- Przygotowanie i weryfikacja projektów do druku.
- Pakowanie produktów (z ramką lub bez, rolowanie plakatów, dodawanie akcesoriów) z dbałością o jakość i estetykę.
- Logistyka i Prace Magazynierskie:
- Przygotowywanie materiałów do realizacji zamówień (np. kartonowe opakowania, ramki).
- Dbanie o porządek na stanowisku pracy i w magazynie.
- Weryfikacja jakości materiałów przed użyciem.
- Przekazywanie przesyłek firmom kurierskim.
- Większość Twojego czasu (ok. 60%) zajmie realizacja zamówień, około 30% praca logistyczna, a 10% obsługa klienta.
- Dokładność i dbałość o szczegóły: umiejętność zapewnienia najwyższej jakości produktu i unikania błędów, nawet w powtarzalnych zadaniach.
- Samodzielność i proaktywność: zdolność do samodzielnego rozwiązywania problemów i inicjatywy, zwłaszcza gdy nie ma natychmiastowej pomocy.
- Odpowiedzialność: sumienność, punktualność oraz dbałość o sprzęt i materiały, z konsekwentnym dążeniem do wykonania zadań prawidłowo i na czas.
- Dobra organizacja pracy: umiejętność planowania i ustalania priorytetów.
- Odporność na trudności i wewnętrzna motywacja: osoby, które potrafią czerpać naukę z wyzwań i nie poddają się łatwo.
- Umiejętność pracy zespołowej i komunikacji: elastyczność w zakresie samodzielności oraz współpracy, z umiejętnością efektywnej komunikacji.
- Doświadczenie w obsłudze programów graficznych
- Znajomość szczegółów plików graficznych
- Obsługa drukarek
- Praca przy produkcji produktów fizycznych
- Znajomość platformy do zarządzania sprzedażą wielokanałową (Baselinker)
- Doświadczenie w obsłudze klienta online w oparciu o system ticketowy (Responso)
- Zasady działania sklepów internetowych, procedur reklamacyjnych, firm dostawczych, obowiązki sprzedawcy, prawa konsumentów
- Stabilne wynagrodzenie
- Premia uzależniona od ilości zrealizowanych zamówień i oceny jakościowej
- Przygotowane poradniki i instrukcje do każdego zadania
- Możliwość nauki i zdobycia doświadczenia w procesach, które są podstawą do osiągnięcia sukcesów na rynku krajowym i zagranicznym
Podobne oferty:
09.09.2025
Specjalista do zamówień i kontraktów
Firma: VHP Sp z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Mutowo
- rozliczanie inwestycji klientów,- realizacja zamówień polskich i zagranicznych,- koordynacja dostaw zagranicznych,- przyjmowanie i obsługa zamówień od klienta, Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio...
09.09.2025
Specjalista ds. Projektowania i Ofertowania (branża medyczna)
Firma: Klaromed Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Sulejówek
Główne zadania: Opracowywanie ofert handlowych i projektów dla klientów Przygotowywanie pomiarów oraz nadzór nad realizacją zamówień Tworzenie wizualizacji i dokumentacji projektowej Obsługa zapytań od działu sprzedaży Wyceny mebli w dedykowanym systemie Wymagania: Bardzo dobra obsługa narzędzi projektowych 3D...
08.09.2025
Specjalista ds. zamówień niestandardowych
Firma: RADWAG Wagi Elektroniczne
Lokalizacja: mazowieckie / Radom, ul. Toruńska 5
Miejsce pracy: RADWAG – siedziba w Radomiu, ul. Toruńska 5 Zakres obowiązków: wspieranie aplikacyjne klienta, weryfikowanie otrzymanych zapytań pod kątem możliwości ich realizacji, opracowywanie koncepcji urządzeń wagowych zgodnie z oczekiwaniami klienta, opracowywanie ofert i kosztorysów dla nietypowych...