Ogłoszenie numer: 10080379, z dnia 2025-07-24
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. reklamacji i gwarancji w branży motoryzacyjnej
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych,
- Śledzenie przebiegu napraw gwarancyjnych,
- Przechowywanie dokumentacji i kart gwarancyjnych, inicjowanie przeglądów,
- Analiza treści reklamacji i ocenianie ich zasadności,
- Pozyskiwanie autoryzacji naprawy,
- Wystawianie wniosków gwarancyjnych,
- Koordynacja napraw gwarancyjnych,
- Sporządzanie i archiwizowanie dokumentacji z napraw,
- Zarządzanie częściami po reklamacjach.
Wymagania
- Znajomość branży motoryzacyjnej,
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (preferowane),
- Wysoce rozwinięte zdolności organizacyjne,
- Samodzielność i odpowiedzialność,
- Wysoka kultura osobista,
- Zaangażowanie i sumienność w wykonywaniu zadań,
- Prawo jazdy kat. B, znajomość pakietu Office, biegłość w obsłudze komputera,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (preferowana).
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie,
- Przyjazna atmosfera i profesjonalne warunki pracy,
- Umowa o pracę,
- Wynagrodzenie oparte o wyniki,
- Możliwości rozwoju zawodowego,
- Pakiet opieki medycznej,
- Ubezpieczenie grupowe,
- Karta sportowa,
- Dodatkowe świadczenia z ZFŚS.
Podobne oferty:
25.07.2025
Pracownik Działu Reklamacji
Firma: Candellux Lighting Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Wołomin
Do Twoich obowiązków będzie należało: Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących reklamacji technologicznych i ilościowych, składanych przez klientów. Podejmowanie decyzji kwalifikacyjnych w zakresie sposobu obsługi poszczególnych zgłoszeń reklamacyjnych składanych przez...
25.07.2025
Doradca Klienta – Punkt Informacyjny i Reklamacje
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Bemowo
Obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym zgodnie z obowiązującymi procedurami Realizacja procesów reklamacyjnych oraz przyjmowanie zwrotów towarów Współpraca z innymi działami w celu sprawnego rozwiązywania spraw klientów Budowanie trwałych relacji z klientami oraz wsparcie programów lojalnościowych...
23.07.2025
Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Bemowo, ul. Połczyńska 121
Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami współpraca z innymi działami sklepu, w celu szybkiego i skutecznego...