Specjalista ds. reklamacji i szkód transportowych

Wraz z rozwojem nowej struktury importerskiej kilku marek samochodów, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. reklamacji i szkód transportowych
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Analiza dokumentacji szkodowej pod kątem przyjęcia odpowiedzialności za szkodę
  • Zgłaszanie i rozliczanie szkód z ubezpieczycielem
  • Współpraca z innymi działami w ramach prowadzonego procesu likwidacji
  • Informowanie dealerów na temat procesu likwidacji szkody, przysługujących uprawnień i wymaganych dokumentów
  • Bieżąca współpraca z partnerami i rzeczoznawcami w zakresie likwidowanych szkód
  • Rozpatrywanie skarg i odwołań
Oczekiwania wobec kandydata / kandydatki:
  • Minimum 3- letnie doświadczenie zawodowe związane z likwidacją szkód komunikacyjnych (OC/AC), najlepiej w obszarze merytorycznej zasadności roszczeń,
  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawa oraz orzecznictwa sądowego stosowane w postępowaniu likwidacyjnym,
  • Umiejętność analizy dokumentacji szkodowej,
  • Znajomość narzędzi związanych z likwidacją szkód,
  • Zdolność do samodzielnego podejmować decyzji, za które czujesz się odpowiedzialny/a,
  • Komunikatywność
  • Doświadczenie w negocjacjach
  • Wysokie zdolności analityczne, dociekliwość
  • Angielski w stopniu komunikatywnym
Firma oferuje:
  • Pracę w strukturze importerskiej, w niedużym zespole
  • Współpracę w formie umowy cywilnoprawnej (B2B)
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

15.11.2025

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: mazowieckie / Mysiadło

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...

Więcej informacji

15.11.2025

Pracownik ds. Reklamacji i Obsługi Zamówień

Firma: Candellux Lighting Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Wołomin

Zakres obowiązków: obsługa zamówień klientów krajowych i zagranicznych (tradycyjny handel, e-commerce, B2B, marketplace), przygotowywanie dokumentów magazynowych, eksportowych i faktur, monitorowanie realizacji zamówień, kontakt z klientami i oferowanie zamienników produktów, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji:...

Więcej informacji

14.11.2025

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: dolnośląskie / Jelenia Góra

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia