Wraz z rozwojem nowej struktury importerskiej kilku marek samochodów, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Analiza dokumentacji szkodowej pod kątem przyjęcia odpowiedzialności za szkodę
- Zgłaszanie i rozliczanie szkód z ubezpieczycielem
- Współpraca z innymi działami w ramach prowadzonego procesu likwidacji
- Informowanie dealerów na temat procesu likwidacji szkody, przysługujących uprawnień i wymaganych dokumentów
- Bieżąca współpraca z partnerami i rzeczoznawcami w zakresie likwidowanych szkód
- Rozpatrywanie skarg i odwołań
- Minimum 3- letnie doświadczenie zawodowe związane z likwidacją szkód komunikacyjnych (OC/AC), najlepiej w obszarze merytorycznej zasadności roszczeń,
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa oraz orzecznictwa sądowego stosowane w postępowaniu likwidacyjnym,
- Umiejętność analizy dokumentacji szkodowej,
- Znajomość narzędzi związanych z likwidacją szkód,
- Zdolność do samodzielnego podejmować decyzji, za które czujesz się odpowiedzialny/a,
- Komunikatywność
- Doświadczenie w negocjacjach
- Wysokie zdolności analityczne, dociekliwość
- Angielski w stopniu komunikatywnym
- Pracę w strukturze importerskiej, w niedużym zespole
- Współpracę w formie umowy cywilnoprawnej (B2B)
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
Podobne oferty:
15.11.2025
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: mazowieckie / Mysiadło
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
15.11.2025
Pracownik ds. Reklamacji i Obsługi Zamówień
Firma: Candellux Lighting Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Wołomin
Zakres obowiązków: obsługa zamówień klientów krajowych i zagranicznych (tradycyjny handel, e-commerce, B2B, marketplace), przygotowywanie dokumentów magazynowych, eksportowych i faktur, monitorowanie realizacji zamówień, kontakt z klientami i oferowanie zamienników produktów, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji:...
14.11.2025
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: dolnośląskie / Jelenia Góra
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...