Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.
- Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta;
- Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza);
- Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;
- Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientowi.
- Znajomości problematyki gwarancji i rękojmi;
- Umiejętności obsługi komputera;
- Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjne;
- Samodzielności i dokładności;
- Wysokiej kultury osobistej.
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Możliwość rozwoju;
- Premia retencyjna;
- System wdrożenia pracownika;
- Prywatna opieka medyczna Medicover;
- Pakiet sportowy Medicover Sport;
- Grupowe ubezpieczenie zdrowotne;
- Wczasy pod gruszą;
- Bonus Bożonarodzeniowy;
- Zniżki pracownicze;
- Prezent urodzinowy.
Podobne oferty:
11.09.2025
Specjalista ds. reklamacji
Firma: Elektronika Spółka Akcyjna
Lokalizacja: pomorskie / Gdynia, 100 m od stacji kolejki SKM Chylonia
Znaczenie stanowiska Specjalista ds. reklamacji w dziele technicznym chłodnictwa ma znaczący wpływ na budowanie zaufania do marki. Utrwala długofalowe relacje poprzez skuteczną i empatyczną komunikację, rzetelność, kulturę techniczną i jakość obsługi, zachowując profesjonalizm także w sytuacjach problemowych....
11.09.2025
Pracownik Działu Reklamacji
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: lubelskie / Biała Podlaska
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią. Znajomość obsługi komputera....
11.09.2025
Pracownik Działu Technicznego (branża budowlana)
Firma: GERU Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
codzienna współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi dla Spółki przyjmowanie dostaw farb/ wydawanie farb przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych kontrola realizacji zleceń przez firmy partnerskie kontakt telefoniczny, sporadycznie osobisty z klientami firmy kontakt telefoniczny i...