Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.
- Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta;
- Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza);
- Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;
- Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientowi.
- Znajomości problematyki gwarancji i rękojmi;
- Umiejętności obsługi komputera;
- Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjne;
- Samodzielności i dokładności;
- Wysokiej kultury osobistej.
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Możliwość rozwoju;
- Premia retencyjna;
- System wdrożenia pracownika;
- Prywatna opieka medyczna Medicover;
- Pakiet sportowy Medicover Sport;
- Grupowe ubezpieczenie zdrowotne;
- Wczasy pod gruszą;
- Bonus Bożonarodzeniowy;
- Zniżki pracownicze;
- Prezent urodzinowy.
Podobne oferty:
02.10.2025
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: mazowieckie / Mysiadło
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
02.10.2025
Młodszy Specjalista ds. Reklamacji
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji oraz wniosków Współpraca z innymi działami przy wyjaśnianiu spraw reklamacyjnych Sporządzanie analiz i raportów Dbanie o zgodność działań z przepisami i procedurami Min. średnie wykształcenie Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta Znajomość Worda i...
02.10.2025
Koordynator ds. reklamacji
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Nadzór nad procesem zwrotów i reklamacji w sprzedaży internetowej (skala ogólnopolska) Analiza danych dotyczących zgłoszeń – ich ilości, źródeł i przyczyn Wdrażanie usprawnień oraz inicjowanie działań optymalizacyjnych Monitorowanie wyników i realizacja wyznaczonych celów Organizacja pracy oraz zarządzanie...