Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.
- Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta;
- Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza);
- Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;
- Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientowi.
- Znajomości problematyki gwarancji i rękojmi;
- Umiejętności obsługi komputera;
- Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjne;
- Samodzielności i dokładności;
- Wysokiej kultury osobistej.
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Możliwość rozwoju;
- Premia retencyjna;
- System wdrożenia pracownika;
- Prywatna opieka medyczna Medicover;
- Pakiet sportowy Medicover Sport;
- Grupowe ubezpieczenie zdrowotne;
- Wczasy pod gruszą;
- Bonus Bożonarodzeniowy;
- Zniżki pracownicze;
- Prezent urodzinowy.
Podobne oferty:
12.10.2025
Pracownik Administracyjny w Dziale Serwisu
Firma: DAMBAT Jastrzębski S.K.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)
Zadania Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji Prowadzenie i uzupełnianie dokumentacji serwisowej Rejestracja i wydawanie urządzeń po serwisie Przygotowywanie urządzeń do wysyłki i przekazywanie na magazyn Tworzenie dokumentacji zdjęciowej urządzeń reklamowanych Wymagania Podstawowa wiedza z...
11.10.2025
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
10.10.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Ełk
Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta Obsługa Klienta zgodnie z procedurami firmy Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji w systemie Obsługa działu kas Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej Dbałość o pozytywny wizerunek firmy Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne Umiejętność pracy...