Ogłoszenie numer: 10447221, z dnia 2025-11-23
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. reklamacji technicznych
Miejsce pracy: Jaktorów
Opis stanowiska
- Obsługa zgłoszeń gwarancyjnych i reklamacyjnych.
- Prowadzenie dokumentacji i kontrola poprawności zgłoszeń (formalnej, ilościowej, kosztowej).
- Monitorowanie i koordynacja akcji serwisowych oraz kampanii producenta.
- Analiza danych dot. gwarancji i reklamacji.
- Współpraca z działami wewnętrznymi i dostawcami, nadzór nad rozliczeniami.
- Raportowanie oraz wsparcie przełożonego w zadaniach z obszaru serwisu.
Wymagania
- Wykształcenie min. średnie (preferowane techniczne).
- Doświadczenie min. 1 rok w obszarze gwarancji/serwisu.
- Angielski min. B1.
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
- Samodzielność, dobra organizacja pracy, komunikatywność.
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- Umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie + premia roczna.
- Elastyczny czas pracy.
- Hybryda (po wdrożeniu: 3 dni biuro + 2 dni Home Office).
- Szkolenia wdrożeniowe (w tym techniczne).
- Prywatna opieka medyczna i stomatologiczna.
- Multibenefity: MyBenefit, MultiSport, karta lunchowa, ubezpieczenie na życie.
- Program wellbeing, premie stażowe, dofinansowania (szkolenia, studia podyplomowe/MBA, urlop).
- Porady prawne, wolontariat.
- Drużyny sportowe, parking.
Podobne oferty:
29.11.2025
Starszy Specjalista ds. Reklamacji
Firma: Poczta Polska S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Targowa 73
Rodzaj zatrudnienia : umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w...
26.11.2025
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: mazowieckie / Mysiadło
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
26.11.2025
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią. Znajomość obsługi komputera....