Specjalista ds. reklamacji technicznych

Ogłoszenie numer: 10447221, z dnia 2025-11-23

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. reklamacji technicznych

Miejsce pracy: Jaktorów

 

Opis stanowiska

  • Obsługa zgłoszeń gwarancyjnych i reklamacyjnych.
  • Prowadzenie dokumentacji i kontrola poprawności zgłoszeń (formalnej, ilościowej, kosztowej).
  • Monitorowanie i koordynacja akcji serwisowych oraz kampanii producenta.
  • Analiza danych dot. gwarancji i reklamacji.
  • Współpraca z działami wewnętrznymi i dostawcami, nadzór nad rozliczeniami.
  • Raportowanie oraz wsparcie przełożonego w zadaniach z obszaru serwisu.

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie (preferowane techniczne).
  • Doświadczenie min. 1 rok w obszarze gwarancji/serwisu.
  • Angielski min. B1.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy, komunikatywność.
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

  • Umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie + premia roczna.
  • Elastyczny czas pracy.
  • Hybryda (po wdrożeniu: 3 dni biuro + 2 dni Home Office).
  • Szkolenia wdrożeniowe (w tym techniczne).
  • Prywatna opieka medyczna i stomatologiczna.
  • Multibenefity: MyBenefit, MultiSport, karta lunchowa, ubezpieczenie na życie.
  • Program wellbeing, premie stażowe, dofinansowania (szkolenia, studia podyplomowe/MBA, urlop).
  • Porady prawne, wolontariat.
  • Drużyny sportowe, parking.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

29.11.2025

Starszy Specjalista ds. Reklamacji

Firma: Poczta Polska S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Targowa 73

Rodzaj zatrudnienia : umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w...

Więcej informacji

26.11.2025

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: mazowieckie / Mysiadło

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...

Więcej informacji

26.11.2025

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią. Znajomość obsługi komputera....

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia