ViaPharma, jedna z wiodących hurtowni farmaceutycznych w Europie należąca do grupy DR.MAX otwiera swój oddział w Polsce! Nasza misja polega na zapewnieniu pacjentom dostępu do szerokiej gamy innowacyjnych leków. Naszym największym kapitałem są ludzie, z którymi wspólnie realizujemy najważniejsze dla nas wartości: odpowiedzialność, odwaga, pacjent w centrum uwagi oraz troska.
Jeśli jesteś ambitny i chcesz być częścią dynamicznego zespołu - dołącz do nas! Wspólnie zbudujemy nasz sukces na polskim rynku farmaceutycznym.
- Doświadczenie w obszarze obsługi klienta/reklamacji,
- Łatwość w komunikacji i rozwiązywaniu wyzwań ze strony Klienta,
- Umiejętność precyzyjnego formułowania i przekazywania informacji,
- Nastawienie na rzetelną realizację zadań zgodnie z procedurami systemu jakości obowiązującymi w hurtowni farmaceutycznej,
- Mile widziana znajomość branży farmaceutycznej,
- Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych,
- Kontakt z działami operacyjnymi w celu sprawnego ustalenia przyczyny reklamacji,
- Udzielanie klientom informacji na temat postępu rozpatrywania reklamacji,
- Wyjaśnianie niezgodności z odbiorcami,
- Rozliczanie reklamacji z dostawcami,
- Obsługa zwrotu do dostawców, w tym towaru wycofanego z obrotu,
- Nadzorowanie przepływu reklamowanych produktów w obrębie magazynu.
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- Jednozmianowy system pracy,
- Szkolenia niezbędne do realizacji zadań na tym stanowisku,
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz uczestnictwo w interesujących projektach,
- Pracując w naszym polskim oddziale ViaPharma, będziesz miał/a okazję wpływać na zdrowie i dobro Pacjentów, działając zgodnie z najwyższymi standardami branżowymi.
- Szeroki pakiet szkoleń e’learningowych przygotowany przez kreatywny i pełen pasji zespół Trenerów (szkolenia zawodowe i personalne),
- Możliwość zaangażowania się w projekty odpowiedzialne społecznie i ekologicznie,
- Dodatkowe świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- Pakiety medyczne grupy LUX MED,
- Dogodne oferty UBEZPIECZENIA NA ŻYCIE,
- Karta MULTISPORT,
- Kursy językowe.
Podobne oferty:
21.11.2024
Pracownik Biurowy Dział Reklamacji
Firma: Larix Sp. S.K.A.
Lokalizacja: śląskie / Buczkowice, koło Bielska-Białej
Miejsce pracy Buczkowice koło Bielska-Białej. Zakres obowiązków: Rejestrowanie oraz rozpatrywanie reklamacji od klientów. Realizowanie procedur działu reklamacji. Prowadzenie dokumentacji reklamacyjnej. Ścisła współpraca z innymi działami firmy. Umiejętność redagowania pism. Kontakt telefoniczny oraz mailowy z...
15.11.2024
Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji
Firma: Zoeller Tech Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Rekowo Górne, k. Redy
Możemy Ci zaoferować : stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę możliwość bezpłatnego udziału w kursach językowych organizowanych w firmie dofinansowanie do wczasów zapomogę świąteczną dofinansowanie karty Multisport podstawową opiekę medyczną i...
05.11.2024
Konsultant / Konsultantka ds. Reklamacji i Obsługi Klienta
Firma: T-Mobile Polska S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Domaniewska 52
Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa dedykowanych reklamacji Klientów T-Mobile pisemnie lub telefonicznie Obsługa Klienta wewnętrznego – konsultacje dla innych jednostek w obszarze reklamacyjnym Wsparcie reklamacyjne procesów dotyczących usług partnerskich Wsparcie innych jednostek obsługi Klienta, np. HotLine,...