Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.
- Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta;
- Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza);
- Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;
- Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientowi.
- Znajomości problematyki gwarancji i rękojmi;
- Umiejętności obsługi komputera;
- Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjne;
- Samodzielności i dokładności;
- Wysokiej kultury osobistej.
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Możliwość rozwoju;
- Premia retencyjna;
- System wdrożenia pracownika;
- Prywatna opieka medyczna Medicover;
- Pakiet sportowy Medicover Sport;
- Grupowe ubezpieczenie zdrowotne;
- Wczasy pod gruszą;
- Bonus Bożonarodzeniowy;
- Zniżki pracownicze;
- Prezent urodzinowy.
Podobne oferty:
17.01.2025
Specjalista ds. Reklamacji
Firma: Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria
Lokalizacja: mazowieckie / Izabelin-Dziekanówek, Modlińska 11
Zakres obowiązków: Opracowanie i wysyłanie zgłoszeń reklamacyjnych do CAT w języku angielskim Współpraca z oddziałami firmy w zakresie udzielania gwarancji – weryfikacja zleceń pod kątem technicznym i merytorycznym Wymagania wobec kandydatów: Wykształcenie co najmniej średnie , wyższe techniczne będzie...
26.12.2024
Junior Card Dispute Specialist - German speaking
Firma: MAJOREL POLSKA
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
About us and our team Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you? Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where you’ll get tons of opportunities to develop yourself, and collaborate with colleagues from all over Europe? If so, you are in the...
24.12.2024
Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji
Firma: Nowy Styl
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od klientów w ramach wymiany...