Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.
- Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta;
- Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza);
- Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;
- Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientowi.
- Znajomości problematyki gwarancji i rękojmi;
- Umiejętności obsługi komputera;
- Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjne;
- Samodzielności i dokładności;
- Wysokiej kultury osobistej.
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Możliwość rozwoju;
- Premia retencyjna;
- System wdrożenia pracownika;
- Prywatna opieka medyczna Medicover;
- Pakiet sportowy Medicover Sport;
- Grupowe ubezpieczenie zdrowotne;
- Wczasy pod gruszą;
- Bonus Bożonarodzeniowy;
- Zniżki pracownicze;
- Prezent urodzinowy.
Podobne oferty:
28.01.2025
Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. reklamacji
Firma: Action S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)
Opis stanowiska: Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych. Przygotowywanie dokumentacji związanej z rozpatrywaniem spraw reklamacyjnych. Monitorowanie obiegu oraz terminowość wyjaśniania spraw reklamacyjnych. Obsługa klienta w procesie realizacji reklamacji. Wymagania: Minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym...
27.01.2025
Specjalista ds. reklamacji
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie
Lokalizacja: łódzkie / Opoczno
ROZPATRYWANIE REKLAMACJI KLIENTÓW, WSPÓŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY, OBSŁUGA KOMPUTERA I INNYCH URZĄDZEŃ BIUROWYCH. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: DOBRA ZNAJOMOŚĆ KOMPUTERA, UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJ
21.01.2025
Specjalista ds. Reklamacji
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: podkarpackie / Stalowa Wola
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...