Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.
- Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta;
- Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza);
- Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;
- Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientowi.
- Znajomości problematyki gwarancji i rękojmi;
- Umiejętności obsługi komputera;
- Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjne;
- Samodzielności i dokładności;
- Wysokiej kultury osobistej.
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Możliwość rozwoju;
- Premia retencyjna;
- System wdrożenia pracownika;
- Prywatna opieka medyczna Medicover;
- Pakiet sportowy Medicover Sport;
- Grupowe ubezpieczenie zdrowotne;
- Wczasy pod gruszą;
- Bonus Bożonarodzeniowy;
- Zniżki pracownicze;
- Prezent urodzinowy.
Podobne oferty:
09.05.2025
Stażysta / Stażystka do procesu reklamacji
Firma: TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Jaktorów, ul. Potockiego 1 A
Jaktorów, ul. Potockiego 1 A Chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie w zakresie obsługi reklamacji klientów i uczestniczyć we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań? Dołącz do naszego zespołu na staż i rozwijaj swoje kompetencje analityczne, organizacyjne oraz komunikacyjne w dynamicznym środowisku! Podczas stażu...
09.05.2025
Specjalista ds. Reklamacji
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
08.05.2025
Specjalista ds. Reklamacji
Firma: KRONOSPAN OSB Sp. z o.o
Lokalizacja: opolskie / Strzelce Opolskie
Obowiązki: Przyjmowanie i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacji. Wprowadzanie reklamacji do systemu. Zamykanie reklamacji po ich rozpatrzeniu. Nadzór nad danymi w programach reklamacyjnych. Tworzenie oraz przesyłanie do klientów decyzji reklamacyjnych. Procedowanie odwołań klientów. Kontrola i wyjaśnianie potrąceń....