Ogłoszenie numer: 9783577, z dnia 2025-05-02
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Rejestrowanie i analiza zgłoszeń reklamacyjnych w systemie
- Weryfikacja i rozpatrywanie spraw związanych z usługami krajowymi i międzynarodowymi
- Współpraca z zagranicznymi partnerami i jednostkami wewnętrznymi
- Sporządzanie zestawień i raportów związanych z obsługiwanymi sprawami
- Przestrzeganie obowiązujących procedur i przepisów wewnętrznych
Wymagania
- Minimum średnie wykształcenie
- Znajomość pakietu MS Office (Word i Excel)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej A2
- Umiejętność pracy pod presją czasu i terminów
- Dobra organizacja własnej pracy
- Gotowość do nauki i chęć rozwoju
- Umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie i przyjazne wdrożenie do obowiązków
- Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (m.in. opieka medyczna, karta sportowa, zniżki partnerskie)
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Udział w inicjatywach pracowniczych i wydarzeniach kulturalnych
Podobne oferty:
03.05.2025
Pracownik Działu Reklamacji
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Radom
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią. Znajomość obsługi komputera....
02.05.2025
Pracownik Działu Reklamacji
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa zgłoszeń i reklamacji od Klientów telefonicznie i mailowo. Komunikacja z Klientami i współpraca z działami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi. Koordynacja procesów reklamacyjnych. Obsługa infolinii. Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji w organizacji. Minimum średnie wykształcenie. Min. 1...
01.05.2025
Specjalista ds. reklamacji
Firma: Poczta Polska S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Łączyny 8
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo), cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług pocztowych krajowych i zagranicznych, kontakt i współpraca z operatorami...