Specjalista ds. Reklamacji

Jesteśmy wiodącym producentem płyt drewnopochodnych z 125-letnią historią sukcesu,  posiadającym ponad 40 zakładów na całym świecie. Jako biznes stawiamy na ciągły rozwój i obecnie realizujemy nowe projekty w obszarze produkcji, logistyki i sprzedaży. Naszym celem jest dalsza ekspansja zarówno rynku krajowego, jak i eksportowego, poprzez oferowanie najnowszych osiągnięć w portfolio produktowym.

Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Strzelce Opolskie
Obowiązki:
  • Przyjmowanie i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacji.
  • Wprowadzanie reklamacji do systemu.
  • Zamykanie reklamacji po ich rozpatrzeniu.
  • Nadzór nad danymi w programach reklamacyjnych.
  • Tworzenie oraz przesyłanie do klientów decyzji reklamacyjnych.
  • Procedowanie odwołań klientów.
  • Kontrola i wyjaśnianie potrąceń.
  • Sporządzanie raportów i analiz.
  • Rozliczanie faktur.
  • Egzekwowanie trzymania się terminów rozpatrywania reklamacji przez dostawców.
  • Ścisła współpraca z dostawcami towarów handlowych.
  • Kontrola terminowości dostaw oraz ich egzekwowanie.
  • Ścisła współpraca z pracownikami działu sprzedaży.
  • Udział w inwentaryzacjach.
Wymagania:
  • Mile widziane wykształcenie wyższe zarządzanie i marketing lub pokrewne.
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 1 rok.
  • Umiejętność obsługi programów w środowisku MS Office.
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy.
  • Dokładność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
  • Język angielski na poziomie min. B2 umożliwiający komunikację.
Oferujemy:
  • Pracę w międzynarodowej korporacji będącej liderem w swojej branży.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjny system nagród miesięcznych.
  • Opiekę mentora podczas procesu onboardingu.
  • Rozwój wewnątrz organizacji w ramach rekrutacji wewnętrznych.
  • Program poleceń pracowniczych.
  • Udział w specjalistycznych szkoleniach finansowanych przez pracodawcę.
  • Dodatek za brak absencji (L4,nieobecność nieusprawiedliwiona, urlop bezpłatny).
  • Dofinansowanie do żłobka/przedszkola.
  • Karnet na basen.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)

Podobne oferty:

30.05.2025

Młodszy Specjalista Działu Reklamacji i Administracji Rachunkami

Firma: BANK NOWY SPÓŁKA AKCYJNA

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Twój zakres obowiązków Rozpatrywanie Reklamacji, Wniosków składanych przez Klientów Banku. Obsługa zgłoszeń od Instytucji tj. Prokuratury, Sądów, Kancelarii Komorniczych, itp. Realizacja Dyspozycji otrzymywanych od Klientów i Pracowników Banku. Sporządzanie dokumentacji umów rachunków i usług około...

Więcej informacji

29.05.2025

Doradca telefoniczny w dziale relacji

Firma: Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Opis stanowiska: Telefoniczna i mailowa obsługa zgłoszeń oraz reklamacji od Klientów. Komunikacja z klientami, współpraca z działami internalnymi i partnerami zewnętrznymi. Zarządzanie procesami reklamacyjnymi. Obsługa infolinii klienta. Zarządzanie przepływem informacji w firmie. Wymagania: Średnie wykształcenie...

Więcej informacji

27.05.2025

Stażysta / Stażystka do procesu reklamacji

Firma: TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Jaktorów, ul. Potockiego 1 A

Jaktorów, ul. Potockiego 1 A Chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie w zakresie obsługi reklamacji klientów i uczestniczyć we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań? Dołącz do naszego zespołu na staż i rozwijaj swoje kompetencje analityczne, organizacyjne oraz komunikacyjne w dynamicznym środowisku! Podczas stażu...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia