Jesteśmy wiodącym producentem płyt drewnopochodnych z 125-letnią historią sukcesu, posiadającym ponad 40 zakładów na całym świecie. Jako biznes stawiamy na ciągły rozwój i obecnie realizujemy nowe projekty w obszarze produkcji, logistyki i sprzedaży. Naszym celem jest dalsza ekspansja zarówno rynku krajowego, jak i eksportowego, poprzez oferowanie najnowszych osiągnięć w portfolio produktowym.
- Przyjmowanie i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacji.
- Wprowadzanie reklamacji do systemu.
- Zamykanie reklamacji po ich rozpatrzeniu.
- Nadzór nad danymi w programach reklamacyjnych.
- Tworzenie oraz przesyłanie do klientów decyzji reklamacyjnych.
- Procedowanie odwołań klientów.
- Kontrola i wyjaśnianie potrąceń.
- Sporządzanie raportów i analiz.
- Rozliczanie faktur.
- Egzekwowanie trzymania się terminów rozpatrywania reklamacji przez dostawców.
- Ścisła współpraca z dostawcami towarów handlowych.
- Kontrola terminowości dostaw oraz ich egzekwowanie.
- Ścisła współpraca z pracownikami działu sprzedaży.
- Udział w inwentaryzacjach.
- Mile widziane wykształcenie wyższe zarządzanie i marketing lub pokrewne.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 1 rok.
- Umiejętność obsługi programów w środowisku MS Office.
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy.
- Dokładność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
- Język angielski na poziomie min. B2 umożliwiający komunikację.
- Pracę w międzynarodowej korporacji będącej liderem w swojej branży.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Atrakcyjny system nagród miesięcznych.
- Opiekę mentora podczas procesu onboardingu.
- Rozwój wewnątrz organizacji w ramach rekrutacji wewnętrznych.
- Program poleceń pracowniczych.
- Udział w specjalistycznych szkoleniach finansowanych przez pracodawcę.
- Dodatek za brak absencji (L4,nieobecność nieusprawiedliwiona, urlop bezpłatny).
- Dofinansowanie do żłobka/przedszkola.
- Karnet na basen.
Podobne oferty:
30.05.2025
Młodszy Specjalista Działu Reklamacji i Administracji Rachunkami
Firma: BANK NOWY SPÓŁKA AKCYJNA
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Twój zakres obowiązków Rozpatrywanie Reklamacji, Wniosków składanych przez Klientów Banku. Obsługa zgłoszeń od Instytucji tj. Prokuratury, Sądów, Kancelarii Komorniczych, itp. Realizacja Dyspozycji otrzymywanych od Klientów i Pracowników Banku. Sporządzanie dokumentacji umów rachunków i usług około...
29.05.2025
Doradca telefoniczny w dziale relacji
Firma: Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Opis stanowiska: Telefoniczna i mailowa obsługa zgłoszeń oraz reklamacji od Klientów. Komunikacja z klientami, współpraca z działami internalnymi i partnerami zewnętrznymi. Zarządzanie procesami reklamacyjnymi. Obsługa infolinii klienta. Zarządzanie przepływem informacji w firmie. Wymagania: Średnie wykształcenie...
27.05.2025
Stażysta / Stażystka do procesu reklamacji
Firma: TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Jaktorów, ul. Potockiego 1 A
Jaktorów, ul. Potockiego 1 A Chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie w zakresie obsługi reklamacji klientów i uczestniczyć we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań? Dołącz do naszego zespołu na staż i rozwijaj swoje kompetencje analityczne, organizacyjne oraz komunikacyjne w dynamicznym środowisku! Podczas stażu...