Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo), cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku
- przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji w systemie,
- rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług pocztowych krajowych i zagranicznych,
- kontakt i współpraca z operatorami zagranicznymi,
- współpraca z innymi jednostkami Spółki w zakresie wyjaśnień do spraw reklamacyjnych,
- przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki dotyczących postępowań reklamacyjnych,
- sporządzanie analiz i sprawozdań z realizowanych spraw reklamacyjnych.
- masz min. średnie wykształcenie,
- w codziennej pracy wykorzystujesz MS Word i Excel,
- znasz język angielski na poziomie min. A2,
- pracujesz efektywnie pod presją czasu,
- jesteś nastawiony na współpracę i pracę w zespole,
- chcesz się uczyć i rozwijać zawodowo,
- dobrze organizujesz swoją pracę.
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
- kartę Multisport na korzystnych warunkach, pocztowe grupy sportowe
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
- karty rabatowe na paliwo oraz zniżki u partnerów biznesowych
- dostęp do platformy językowej
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Podobne oferty:
31.05.2025
Specjalista ds.reklamacji
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie
Lokalizacja: łódzkie / Opoczno
ROZPATRYWANIE REKLAMACJI KLIENTÓW, WSPÓŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY, OBSŁUGA KOMPUTERA I INNYCH URZĄDZEŃ BIUROWYCH Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU, DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY...
31.05.2025
Specjalista ds. serwisu i reklamacji pomp wodnych
Firma: DAMBAT Jastrzębski S.K.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)
ZADANIA: Obsługa i rejestracja reklamacji klientów. Zarządzanie procesem serwisowania produktów. Tworzenie i zarządzanie dokumentacją serwisową. Współpraca z logistyką i zarządzaniem zwrotami. WYMAGANIA: Znajomość podstaw mechaniki i elektryki. Umiejętność pracy pod presją, zaangażowanie i uczciwość.
31.05.2025
Stażysta / Stażystka do procesu reklamacji
Firma: TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Jaktorów, ul. Potockiego 1 A
Jaktorów, ul. Potockiego 1 A Chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie w zakresie obsługi reklamacji klientów i uczestniczyć we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań? Dołącz do naszego zespołu na staż i rozwijaj swoje kompetencje analityczne, organizacyjne oraz komunikacyjne w dynamicznym środowisku! Podczas stażu...