- Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej;
- Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków
- Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;
- Rozwiązywanie problemów i wątpliwości klientów poprzez dostarczanie dokładnych i skutecznych rozwiązań;
- Udzielanie ogólnych wskazówek i pomocy w rozwiązywaniu problemów klientom i partnerom.
- Konkurencyjne wynagrodzenie;
- Miłą i przyjazną atmosferę ;
- Szkolenie wstępne;
- Premie;
- Świetną możliwość rozwoju zawodowego i osobistego w szybko rozwijającej się firmie;
- Dogodna lokalizacja biura.
- Biegła znajomość języka niemieckiego;
- Poziom języka angielskiego – B1;
- Dobra znajomość obsługi komputera;
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
- Silne umiejętności komunikacyjne oraz motywacja do osiągania celów
- Wcześniejsze doświadczenie będzie traktowane jako zaleta.
Podobne oferty:
09.05.2025
Specjalista ds. komunikacji z klientem w języku polskim i ukraińskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie oraz język ukraiński na poziomie min. B2...
09.05.2025
Customer technical support specialist with Portuguese
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Knowledge of Portuguese (C1) and English (B2) Availability to work in the office in Lublin (Czechów district) Skills in operating Windows and MS...
09.05.2025
Customer Advisor with Finnish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...