- obsługa systemów rezerwacyjnych operatorów morskich i kompleksowe zarządzanie rezerwacjami promowymi
- utrzymywanie relacji z obecnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów
- współpraca z armatorami promowymi oraz doskonalenie procesów operacyjnych
- zapewnienie terminowego i precyzyjnego przepływu informacji oraz wsparcie w codziennych operacjach
- komunikatywna znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną rozmowę i zrozumienie dokumentów
- sprawna obsługa komputera i pakietu Microsoft Office
- elastyczność czasowa i odporność na stres
- systematyczność oraz umiejętność organizacji pracy w sposób efektywny
- zdolność budowania pozytywnych relacji z klientami i współpracownikami
- umiejętność analizowania informacji i ich terminowego przekazywania
- znajomość specyfiki rezerwacji promowych i doświadczenie w branży transportowo-logistycznej będzie dodatkowym atutem
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę i stabilne wynagrodzenie
- udział w programach szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych wspierających rozwój zawodowy
- bogaty pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych i inne udogodnienia
- możliwość pracy zdalnej i elastyczne godziny pracy
- przyjazną atmosferę oraz współpracę z osobami zaangażowanymi w swoją pracę
Podobne oferty:
05.11.2025
Specjalista Obsługi Klienta z językiem z Polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa czatu z klientami Prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami Udzielanie precyzyjnych, rzeczowych i miłych odpowiedzi na zapytania klientów Odpowiadanie na zapytania przez formularz internetowy dotyczące modeli ekspresów i akcesoriów Doradzanie w wyborze akcesoriów kawowych Przetwarzanie zamówień i zwrotów...
05.11.2025
Customer Service advisor with Polish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for customers. Provide technical troubleshooting support and guidance....
05.11.2025
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Elanders Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Długołęka
Obowiązki: Kompleksowa obsługa klientów mailowo i telefonicznie Prowadzenie zleceń od przyjęcia zamówienia do finalizacji i wystawienia faktury Weryfikacja i aktualizacja danych w systemach wewnętrznych Przygotowywanie dokumentów, raportów i analiz wspierających procesy operacyjne Współpraca z innymi działami w...