Zawód: Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Konieczne doświadczenie w zawodzie Przedstawiciel handlowy - 2 lata lub Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży - 2 lata. Umiejętność w wystawianiu dokumentów księgowych (np. faktur) oraz programów ERP/CRM. Umiejętność prowadzenia negocjacji. Umiejętność tworzenia raportów i prezentacji. Umiejętności do weryfikacji po stronie pracodawcy.
Cząstków Mazowiecki
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim
Podobne oferty:
03.11.2025
Konsultant Wynajmu Samochodów
Firma: SIXT Rent a Car
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Twoje zadania: Docieranie do firm zainteresowanych wynajmem pojazdów – telefonicznie, online i podczas wydarzeń branżowych Prezentowanie oferty w sposób dopasowany do potrzeb klienta oraz prowadzenie negocjacji do finalizacji umowy Stały kontakt z klientem – od pierwszej rozmowy, aż po obsługę po sprzedaży...
03.11.2025
Specjalista ds. Sprzedaży do Sieci Handlowych
Firma: ESTETICA GROUP
Lokalizacja: mazowieckie / Piaseczno
Twój zakres obowiązków Nawiązywanie i rozwijanie relacji z kluczowymi sieciami handlowymi (drogerie, supermarkety, dyskonty, sieci aptek; LIDL, BIEDRONKA, DEALZ, KAUFLAND, CARREFOUR, AUCHAN), Negocjowanie warunków handlowych i wdrażanie nowych produktów do sieci Monitorowanie realizacji celów sprzedażowych i analiza...
03.11.2025
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Firma: Janex International Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Pruszków, Al. Jerozolimskie 411
Wymagania: doświadczenie w pracy w sprzedaży lub obsłudze klienta, bardzo dobra znajomość systemu Comarch ERP (preferowany Comarch ERP XL), umiejętność obsługi klienta, dokładność, samodzielność i dobra organizacja pracy. Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klienta (stacjonarna, mailowa, telefoniczna),...