Grupa zakupowa Elektroomega zrzesza polskie hurtownie elektryczne, budując rozwój tych firm poprzez połączone potencjały poszczególnych hurtowni, ich wiedzę, pozycję na rynku lokalnym. Dostarczamy narzędzia do rozwoju jakimi są system b2b, z warunkami na 100 dostawcach, wsparcie ie marketingowe, wizerunkowe, szkoleniowe, dla hurtowni i ich pracowników.
- obsługa procesów sprzedażowych i zakupowych, na potrzeby hurtowni zrzeszonych w grupie. negocjacje handlowe warunków i parametrów zakupów i sprzedaży
- wyszukiwanie nowych hurtowni elektrycznych, sanitarnych, budowlanych do współpracy z grupą
- uczestnictwo w negocjacjach i rozmowach handlowych z dostawcami (administracja umowami )
- obsługa zamówień spływających do centrali i działania zmierzające do ich maksymalizacji
- koordynacja zamówień wysyłanych przed hurtownie do dostawców ( system navireo, zami, B2B)
- sporządzanie analiz i współudział przy tworzeniu wytycznych do strategii na potrzeby zarządu
- kreowanie sprzedaży, zakupów i narzędzi trade marketingu
- współorganizacja spotkań, szkoleń, akcji gazetkowych, wizerunkowych, itp.
- obsługa dostawców i hurtowni w procesów handlowych, marketingowych, analiz warunków i rozliczenia bonusów. Realizacja zadań marketingowo handlowych, podnoszenie standardów obsługi hurtowni zrzeszonych w grupie przez dostawców. Wdrażanie narzędzi zwiększających zakupy przez umowy grupowe hurtowni członkowskich.
- wykształcenie wyższe lub licencjat
- kierunek ekonomiczny lub pokrewny
- doświadczenie minimum 2 lata w działach , sprzedaży, zakupów, marketingu, obsługi klienta, analiz
- komunikatywność, umiejętność osiągania celu w rozmowie telefonicznej lub osobistej na rzecz celów firmy, skrupulatność, lojalność, zaangażowanie, miła aparycja
- dobra praktyczna znajomość excel, tabel przestawnych skuteczność w negocjacjach handlowych, obsłudze klienta, znajomość typów osobowości
- Miła prezencja i dyspozycyjność
- pracę stacjonarną z kilkoma delegacjami w roku na spotkania grupowe
- wynagrodzenie plus premia
- możliwość awansu na managera, dyrektora w strukturach firmy
- szkolenia i warsztaty praktyczne
- stanowisko podlega bezpośrednio prezesowi zarządu
- (możliwość do dyspozycji służbowej samochodu )
Podobne oferty:
02.10.2025
Specjalista ds. Sprzedaży domów
Firma: ABAKON BD Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Częstochowa
Co będzie należeć do Twoich obowiązków? prezentacja produktów i rozwiązań z zakresu budowy domu z prefabrykatów keramzytowych, prowadzenie spotkań z klientami i negocjowanie warunków umów, współpraca z innymi pracownikami Oddziału oraz Centrali firmy, realizacja celów sprzedażowych, dbanie o pozytywne relacje z...
02.10.2025
Handlowiec ds. Sprzedaży domów
Firma: ABAKON BD Sp. z o.o.
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
Twoje obowiązki: Aktywne poszukiwanie klientów zainteresowanych budową domu. Prezentacja kompleksowych ofert budowy domów i doradztwo klientom na każdym etapie. Prowadzenie negocjacji i finalizacja umów. Współpraca z zespołem projektowym i wykonawczym w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi. Analiza rynku i...
02.10.2025
Specjalista ds. kompleksowych usług budowlanych
Firma: ABAKON BD Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Czym będziesz się zajmować? pozyskiwaniem nowych klientów, prowadzeniem rozmów handlowych z klientami, prezentacją produktów i rozwiązań z zakresu budowy domów z prefabrykatów keramzytowych, realizacją celów sprzedażowych. Jeśli: posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta, jesteś osobą otwartą, lubisz...