Specjalista ds. rozwoju i sprzedaży

Grupa zakupowa Elektroomega zrzesza polskie hurtownie elektryczne, budując rozwój tych firm poprzez połączone potencjały poszczególnych hurtowni, ich wiedzę, pozycję na rynku lokalnym. Dostarczamy narzędzia do rozwoju jakimi są system b2b, z warunkami na 100 dostawcach,  wsparcie ie marketingowe, wizerunkowe, szkoleniowe, dla hurtowni i ich pracowników.

Specjalista ds. rozwoju i sprzedaży
Miejsce pracy: woj. śląskie
Zadania:
  • obsługa procesów sprzedażowych i zakupowych, na potrzeby hurtowni zrzeszonych w grupie. negocjacje handlowe warunków i parametrów zakupów i sprzedaży 
  • wyszukiwanie  nowych hurtowni elektrycznych, sanitarnych, budowlanych do współpracy z grupą 
  • uczestnictwo w negocjacjach i rozmowach handlowych z dostawcami (administracja umowami )
  • obsługa zamówień spływających do centrali i działania zmierzające do ich maksymalizacji
  • koordynacja zamówień wysyłanych przed hurtownie do dostawców ( system navireo, zami, B2B)
  • sporządzanie analiz i współudział przy tworzeniu wytycznych do strategii na potrzeby zarządu 
  •  kreowanie sprzedaży, zakupów  i narzędzi trade marketingu
  • współorganizacja spotkań, szkoleń, akcji gazetkowych, wizerunkowych, itp. 
  • obsługa dostawców i hurtowni w procesów handlowych, marketingowych, analiz warunków i rozliczenia bonusów. Realizacja zadań marketingowo handlowych, podnoszenie standardów obsługi hurtowni zrzeszonych w grupie przez dostawców. Wdrażanie narzędzi zwiększających zakupy przez umowy grupowe hurtowni członkowskich. 
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe lub licencjat 
  • kierunek ekonomiczny lub pokrewny 
  • doświadczenie minimum 2 lata w działach , sprzedaży, zakupów, marketingu, obsługi klienta, analiz 
  • komunikatywność, umiejętność osiągania celu w rozmowie telefonicznej lub osobistej na rzecz celów firmy, skrupulatność, lojalność, zaangażowanie, miła aparycja 
  • dobra praktyczna znajomość excel, tabel przestawnych  skuteczność w negocjacjach handlowych, obsłudze klienta, znajomość typów osobowości 
  • Miła prezencja i dyspozycyjność 
Oferujemy:
  • pracę stacjonarną z kilkoma delegacjami w roku na spotkania grupowe
  • wynagrodzenie  plus premia 
  • możliwość awansu na managera, dyrektora w strukturach firmy 
  • szkolenia i warsztaty praktyczne 
  • stanowisko podlega bezpośrednio prezesowi zarządu 
  • (możliwość do dyspozycji służbowej samochodu )
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

02.10.2025

Specjalista ds. Sprzedaży domów

Firma: ABAKON BD Sp. z o.o.

Lokalizacja: śląskie / Częstochowa

Co będzie należeć do Twoich obowiązków? prezentacja produktów i rozwiązań z zakresu budowy domu z prefabrykatów keramzytowych, prowadzenie spotkań z klientami i negocjowanie warunków umów, współpraca z innymi pracownikami Oddziału oraz Centrali firmy, realizacja celów sprzedażowych, dbanie o pozytywne relacje z...

Więcej informacji

02.10.2025

Handlowiec ds. Sprzedaży domów

Firma: ABAKON BD Sp. z o.o.

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

Twoje obowiązki: Aktywne poszukiwanie klientów zainteresowanych budową domu. Prezentacja kompleksowych ofert budowy domów i doradztwo klientom na każdym etapie. Prowadzenie negocjacji i finalizacja umów. Współpraca z zespołem projektowym i wykonawczym w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi. Analiza rynku i...

Więcej informacji

02.10.2025

Specjalista ds. kompleksowych usług budowlanych

Firma: ABAKON BD Sp. z o.o.

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Czym będziesz się zajmować? pozyskiwaniem nowych klientów, prowadzeniem rozmów handlowych z klientami, prezentacją produktów i rozwiązań z zakresu budowy domów z prefabrykatów keramzytowych, realizacją celów sprzedażowych. Jeśli: posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta, jesteś osobą otwartą, lubisz...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia