- Aktywne budowanie relacji z nowymi klientami i zwiększanie liczby zapytań ofertowych,
- Kreatywne pozyskiwanie klientów i promowanie nowoczesnych rozwiązań transportowych,
- Praca z dedykowanym systemem CRM oraz na giełdach transportowych,
- Współtworzenie nowych standardów w kontaktach z klientami.
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B1),
- Umiejętność prowadzenia negocjacji i analitycznego podejścia do działań,
- Odporność na pracę pod presją czasu.
- Dowolną formę współpracy: umowa o pracę lub B2B,
- Wynagrodzenie podstawowe od 5000 zł do 7000 zł brutto (UoP) lub od 6000 zł do 9000 zł netto + VAT (B2B) + system premiowy,
- Pełne wdrożenie oraz opiekę mentora na start,
- Indywidualnie dostosowaną ścieżkę rozwoju,
- Pracę w stałych godzinach, w przyjaznym zespole.
Podobne oferty:
02.06.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży
Firma: Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Do Twoich obowiązków będzie należeć m.in.: Świadczenie wsparcia technicznego dla agencji sprzedaży, biur własnych, klientów oraz pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów. Kompleksowa obsługa mailowa, telefoniczna, online agencji sprzedaży, biur własnych oraz klientów zgodnie ze standardami obowiązującymi w...
29.05.2025
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży z językiem niemieckim
Firma: CEVA Ground Logistics Poland Sp. z o. o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Plewiska
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Obsługa połączeń od klientów i generowanie leadów Śledzenie leadów we współpracy z zespołem sprzedaży Zarządzanie spotkaniami z klientami: Przygotowanie i organizacja spotkań z klientami dla zespołu sprzedaży Śledzenie spotkań (sprawdzanie raportów) Organizacja konferencji i...
29.05.2025
Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży
Firma: DGP DOZORBUD Grupa Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: telefoniczny kontakt z Klientami prezentację oferty firmy analizę potrzeb Klienta i umawianie spotkań handlowych bieżące aktualizowanie danych w systemie CRM współpracę z zespołami regionalnymi, dbając o prawidłowy przepływ informacji budowanie pozytywnych relacji i...