- Obsługa i rejestracja reklamacji klientów.
- Zarządzanie procesem serwisowania produktów.
- Tworzenie i zarządzanie dokumentacją serwisową.
- Współpraca z logistyką i zarządzaniem zwrotami.
- Znajomość podstaw mechaniki i elektryki.
- Umiejętność pracy pod presją, zaangażowanie i uczciwość.
- Umowę o pracę, premie, wolne weekendy.
- Pakiet medyczny i dobre warunki pracy.
Podobne oferty:
26.06.2025
Specjalista ds. Reklamacji
Firma: Poczta Polska S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Łączyny 8
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo), cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług pocztowych krajowych i zagranicznych, kontakt i współpraca z operatorami...
25.06.2025
Doradca Klienta – Punkt Informacyjny i Reklamacje
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Bemowo
Obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym zgodnie z obowiązującymi procedurami Realizacja procesów reklamacyjnych oraz przyjmowanie zwrotów towarów Współpraca z innymi działami w celu sprawnego rozwiązywania spraw klientów Budowanie trwałych relacji z klientami oraz wsparcie programów lojalnościowych...
25.06.2025
Pracownik Działu Reklamacji
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią. Znajomość obsługi komputera....